CC2u Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Jeg tror jo egentlig ikke på "overnaturlige" ting. Men en på jobben tok ringtesten på meg i dag, og det viste en gutt. Gjorde det også på noen kollegaer rundt meg og det stemt. Noen som har gjort dette, og stemte det eller ikke? Hehe, ble ganske overbeviste jeg;)
*lykkelig mamma* Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg tok også den testen før jeg fikk vite hvilket kjønn det var. Tror egentlig ikke på sånne ting, men tror nok litt nå. Den tar jo med barn du har fra før også. Å evt hvor mange barn du kommer til å få, å hvilket kjønn. På meg stemte det at jeg har en jente fra før. At jeg får en gutt nå. Å at jeg skal få en jente til senere. Da stoppet ringen helt å ingenting mer skjedde. Jeg prøvde dette mange ganger før jeg begynte å tro på det. Å etter ul ble jeg jo enda mer overbevist om at dette funker. Sikkert mange som leser dette å ler av meg nå. Men jeg tror ihvertfall på det.
Mininni Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg tok ringtesten både før og etter ordinær UL, så på den første visste jeg ikke hva det var, og den andre tok jeg liksom for å sjekke om testen fortsatt funket/viste det samme (er generelt litt skeptisk til sånne ting, nemlig..). Begge ringtestene viste det samme som UL, nemlig jente - så det var altså full klaff på meg.
MiniBassen Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Da jeg tok ringtesten viste den gutt, men det ble ei jente! : ) Men på det kinesiske fødselskartet stemte det... : )
Nå kommer nr. tre Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har gjort dette, og sist jeg gjorde det, så viste den to jenter (det har vi), og siste ble gutt, så nå gjenstår det bare å se hva som ligger i magen. Du tar et hårstrå fra hodet ditt, og trer det inn på en ring, og så skal du holde ringen helt stille over pulsåren på hånleddet ditt. Så begynner den å enten gå i sirkel(jente) eller pendle(gutt). Så når jeg gjorde dette så holdt jeg den stille, så gikk den i sirkel ( 2 ganger), så stopper jeg den og så begynte den på igjen og siste ble da pendel, og etter det så stoppet det helt opp. Ikke noe mer skjedde. Tror litt på sånne ting, og det er veldig artig å se på ringen når den plustelig begynner å bevege på seg. Lykke til !
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Før jeg ble gravid tok jeg testen. da viste den jente-gutt-jente. Ble gravid og fikk en jente. er gravid igjen nå og var på ul i går. så inni magen min ligger gutten:) Har vært så fryktelig dårlig og har sagt til meg selv at dette blir siste gangen. men det gjenstår jo å se. i følge ringen har jeg jo ei jente igjen:) Det kinesiske fødselskartet stemte også begge gangene!!!!
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har tatt ringtesten. Har ikke stem helt da... Skulle ha gutt, så tvillinger (en av hver), så en gutt å så ei jente... Har 4 gutter jeg da, ingen tvillinger ) Det kinesiske fødselskartet derimot stemmer på alle de jeg har født. Ville ikke vite på UL hva jeg får, men ifølge fødselskartet skal jeg ha en gutt igjen å det sier magefølelesen min oxo ) Blir veldig spennende å se om det stemmer denne gangen oxo
Mojo med trollungen Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Hehe når venninna mi utførte den på meg skulle jeg få gutt-gutt-jente og nå venter jeg en liten jente.. så stemte ikke på meg Men gleder meg fryktelig til lillejenta kommer i mai
👀tante Sofie 👒 Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har gutt-jente-gutt, noe ringtesten òg har vist. Så nå er jeg spent om beibisen er ei jente.... Har spådd mange og det har stemt!
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Jeg tok ring testen 2 dager før ul, og den viste gutt-gutt. Den første er gutten jeg har i dag som er 2 år, og den andre er gutten jeg har i magen. Så her var det full klaff. Vet ikke hvor mye jeg tror på det, men det er nå gøy å prøve?! De stoppet på to barn, noe jeg og mannen min allerede var enige om da vi planla, ettersom han har to jenter fra før. Hos meg brukte hun gifteringen + et gull kjede jeg har. Skal vist være rent gull (feks: gullring+gullkjede, eller gullring+hårstrå) Men det er det flere teorier om..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 den stemte også på meg, viste gutt, og gutt blir det:)
des.baby07 Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Stemte på meg..testen sa at det ble jente, og jente ble det;)
knupsi Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Tok den sist gang jeg var gravid, da viste det seg å være gutt på ringtesten. Følte også det var en gutt. Tok ul, sa også gutt. Og fikk en gutt. Denne gangen viser ringtesten en jente, føler også på meg at det er en jente. Så det gjennstår å se.
Gulp Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Ringtesten sa jeg skulle få 2 gutter. Fikk en gutt, er gravid igjen -- men UL viste jente denne gangen:) Fikk litt sjokk, hadde sett for meg 2 gutter da.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 Det har stemt for meg hver gang. Venter nr 3 nå, Mamma holdt ringen for meg, og den sa jente. Da vi var på 3D UL sa han at vi får ei jente=o)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 hva blir d når ringen går med klokka?
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. februar 2008 #18 Skrevet 29. februar 2008 Om ringen går med eller mot klokka tror jeg ikke spiller noen rolle. Den går rundt når det blir jente og pendler når det blir gutt.. Tvers over håndleddet eller stopper når det ikke blir flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå