Lillemy29 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Uff, må le litt av meg selv. Og det gjør jo samboeren min også. Han syns dette går litt over styr. Siden vi akkurat har startet opp. Men,men han om det...:-) Kom forresten til å tenke på noe.. Om man blir befruktet under el perioden. Skal da symptomene på el utebli? Jeg pleier feks å ha ømme bryster noen dager etter el. Skal det utebli? Eller går det sin vante gang om man er befruktet eller ikke? Noen som har noe peiling på dette? Syns jo det er så kjedelig å vente på å teste seg... Men er det negativt denne måneden så får man heller unne seg noen gode glass vin, og evt andre ting bare"ikke gravide" kan gjøre:-) Husker ved mitt forrige svangerskap hvor sugen jeg etterhvert ble på et godt glass vin til maten. Eller en selskapsrøyk etter en god middag.:-) så man får tenke at man må nyte det mens man kan! Uansett, tvi tvi til alle oss som så gjerne vil....
Lala & Po Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hei. Symptomer på el pleier å gå sin vante gang så vidt jeg vet ihvertfal. Lykke til med testing etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå