Mynte Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Sf-målet mitt har gått en del ned siden forrige kontroll, men alt annet virker til å være som det skal. Hjertelyden er bra og ungen er aktiv. Skal få ny ultralyd i morgen for å sjekke. Hva kan det være? Ungen må jo få næring når den kan være aktiv. Er i uke 38. Lite fostervann?
Brunetta =) Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Mine sf mål har alltid sunket i uke 37. Det er fordi magen har sunket. Ikke vær redd for det. Da gjør jo bare babyen seg klar til fødsel som den skal. =)
annlaug Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Mitt sf-mål hadde også stagnert helt eller nesten sunket på forrige kontroll. Jordmor mente det ikke var noe å bekymre seg for, fordi hun så at magen hadde sunket og hun kjente at babyen ligger veldig langt nede i bekkenet. Hun mente at det var årsaken til at sf-målet ikke steg. Jeg fikk ikke noe time på ul..Så regner med at alt er bra. babyen er iallefall i full aktivitet:)
Mynte Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Håper det bare er det. Magen har sunket en del ned, og magen gikk fra 35 til 33 cm. På begynnelsen av svangerskapet hadde jeg veldig høye sf-mål, og de sa ungen ble godt over 4 kg. Nå tippa jordmor ca. 3500 kg, men vanskelig å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå