Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Er det mange av dere her som fortsatt ikke har sett noe til TR eller testet positivt?? (altså dere som hadde ikm i uke 8 :-P). I morgen er jeg en uke over ikm og har ikke sett noe tegn til TR Testet svaaakt positivt på en billigtest, men negativt på QR på mandag. Skal til legen i morgen, og håper de kan ta en blodprøve da Symptomene mine skal jeg ikke skrive engang, for er så redd de bare er innbilt ;-) Hvordan er det med dere andre?
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er her hvertfall! Hadde ikm 19 - så er nå 9 dager over... Ingen TR, ingen positiv test! Testet negativt, klart og tydelig, på tirsdag (en uke over) med CB. *oppgitt* Har bestilt time hos lege, men fikk ikke time før 11.mars! Lenge å vente. Skal ikke skrive noen symptomer jeg heller, av samme grunn som deg;) Ikke for at jeg har så mange heller da... Vi får krysse fingrene:)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Ja vi får krysse fingrene... Jeg hadde flaks jeg og fikk time hos fastlegen min på fredag, bestilte i går. Vanligvis tar det en uke eller to =) Håper vi bare er de som er sene med hcg`en ;-P
Ina25♥med gull i magen Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ja, vi får håpe:) Lykke til hos legen i morgen hvertfall - og hold oss oppdater:)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Takk for det ;-) det skal jeg gjøre vettu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå