Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 ENDELIG et politisk parti med et fornuftig forslag!!!!! Vi skal dele, fordi vi selv vil. Hadde det vært tvang, ville det ikke vært like kjekt nei!! Mannen min hadde hele permisjonen med nr.1 , mens jeg hadde hele med nr.2. Denne gangen tar vi halve hver..
*H* Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 JAA helt enig!! men ikke tvang.. syns folk må få velge. vi deler også permisjonen egentlig fordi vi ikke har råd til annet, nesten ikke råd til at jeg tar noe permisjon siden det er så dårlig grunnlag studenter vett.. men vi har planlagt og regnet på ting, så halve på hver er eneste løsning. dessuten har jo pappan KJEMPELYST til å være sammen babyen.. han gleder seg som en liten unge hehehe. hadde jo vært dritkjekt med skattelette i tillegg da:) men alle slike ting tar jo laaang tid å få på plass, så kan vel ikke regne med at vi merker så mye til dette nå med denne her.. nestemann kanskje!
mamma`n til nurk Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Sier meg enig i den! Mye bedre for alle å få belønning for å dele istedet for tvang! Håper forslaget går igjennom!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Får pappan skattelette mens mor har perm, om man ikke er gift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå