Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har sååå lyst til å gå ut, men junior hadde feber igår, så vi må holde oss inne.. Får heller vaske litt klær og sånt..
Tomine is my star Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Stjerna er i b.hagen i dag,og jeg skal jobbe med studier(og her sitter jeg å dibber..shame on me!) Ellers skal vi dra i basseng i ettermiddag.....
Fire småtroll Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Nå kom vi akkurat hjem etter en time ute med vogna. Så nå skal jeg pusse vinduer og skifte på sengene tenkte jeg.. Når vesla skal sove etterpå det vil jeg sette meg i solveggen på verandaen og lese i boka mi, Yippi...!
frøken blå Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ungene er hjemme med meg idag. Vesla kaster opp på 4.dagen, men er ok i form. Så jeg rydder og vasker klær. Skal vel ut i bilen en tur tenker jeg. Må handle. Bare hun ikke spyr DA.... *hehe* Gubben er på kurs til kl.18. Skal nok hente mamma på jobb, pappa skulle ut på et eller annet i ettermiddag/kveld. =)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Nå ligger tuppa og sover. Når hun våkner skal vi kle på og reise på Strandtorget og møte mommo`n hennes. Mommo skal passe henne mens jeg får KLIPPET meg:-) Ååååhhhh... jeg gleder meg til å bli kvitt litt hår.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Vi skal vel ut en tur etterhvert. Storebror er endelig seg selv igjen etter ei uke med omgangssjuka og lillebror er på bedringens vei, han kaster ikke opp lenger ihvertfall. Blir vel en eller to klesvasker også (har jo mye spy og diare tøy som trengs vask) Hvis junior hadde feber i går, hvorfor kan dere ikke gå ut en liten tur i dag? Hvis været er like fint hos dere som her så hadde jeg gått ut en liten tur uansett jeg, har ikke vondt av frisk luft =))
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Får en venninne på lunsj om ca 10 minutter :-) Minsten sover og vi skal skravle - he he. Seinere blir det å hente storebror i barnehagen, lage middag, kose og leke.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Vil ikke ta noen sjanser med han.. Har hatt feber så og si hver uke siden desember..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Ok, Hvis han sover på dagen får du ta deg en tur ut på verandaen imens da.... =))
3 blå Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Lillegutt er i barnehagen nå og jeg skal vaske litt klær. I ettermiddag skal vi til mamma og pappa å spise komle, nam nam :) I kveld får jeg besøk av ei venninne Koselig dag dette.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Jeg skal aktivisere meg selv og overse mann og barn. Samboeren har pappa perm, og er fantastisk flink, men det er så altfor lett å ta over styringa og være hønemor.
Mammat4 Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Nå skal jeg og gullet ut på trilletur i det nydelige været. Klesvasken har jeg også hengt ut på verandaen.
Temmelig hemmelig Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Først ut å spise med jobben på en gourmetresturant. Så drar vi på slalåm weekend etter det, med 10 venner og uten barn. Gleder meg masse
Yummy*Mummy* Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Skal begynne i ny jobb idag, weeee:) Har trasket hjemme i over 1 år nå, skal bli deilig å jobbe igjen, men bare deltid da. Sånn at jeg får kooooose meg masse med snuppelupp:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Skal straks hente lillegutt i barnehagen. Så skal vi ut og leike oss litt tror jeg. Må innom å kjøpe start nr. til barnas skidag før klokken to i dag. Så skal vi spise middag hos mamma og pappa. I kveld får jeg besøk av ei vennine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå