Mirte Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Er det noen av dere som har reist med Ving og evt bodd på et Sunwing Garden anlegg? Evt erfaringer? Vi vurderer å reise til Mallorca i beg av juni. Datteren vår vil da fylle ett år mens vi er der nede. Tenker da å bestille en sånn babypakke med vogn og stol etc. Holder det f.eks. med den trillen man får leid der nede? Er det lett å få kjøpt bleier og barnemat? Noen?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jepp, vi bodde på Sunwing i Alcudia for noen år tilbake, da var Storebror 2 år.. Knall bra. Det hotellet ligger forøvrig helt på stranden. Vi bestilte bare sprinkelseng og hadde med trille selv. Det finnes, i Alcudia i hvertfall, en Spar butikk. Og der hadde de alt av bleier. Det er litt dyrere enn hjemme. Mens barnematen på glass var hovedsaklig tysk. Men Storebror var da så stor at babymat hadde han sluttet med. Men på Sunwing hadde de barnebuffeer med spagetti, kjøttboller,kylling,pommefrites, fiskepinner you name it.... God tur. Vi dra til Sunwing på Kreta i år vi.
Mirte Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Tusen takk for svaret:) Blir jo mere ferie for oss voksne også når ting er tilrettelagt for de små.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ja, er det jo lekeplasser også på Sunwing. Og alle slike ting hjelper på for å tilrettelegge best mulig. Og som du sier, alt blir litt enklere for oss voksne også ))
tebekaa Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hei Mirte, så hyggelig å "se" deg igjen:-) Har ikke prøvd å leie trille, så jeg vet ikke hvordan de er, men hvis dere skal ut på kvelden og spise hadde det sikkert vært fint å ha noe større som lille snuppa kan sove i, kanskje? Samme på stranden også, hvis hun ikke skal ha siesta i leiligheten, da. Av erfaring ellers fra utlandet (husker ikke om det gjaldt Mallorca), så har jeg sett at apotekene faktisk har godt utvalg i barnemat og annet til småttisene. Uansett vil du nok helt sikkert finne det du trenger på den nærmeste kolonialen (bare mye dyrere, selvsagt). Sunwing anlegg har alt som skal til for at de små skal ha det bra! Kan ellers anbefale å ta en tur innom "nomaden" eller lignende og få tak i insektsnett/ myggnett for seng, så slipper hun å få stikk på natta. Det har ihvertfall vært vår største utfordring på reiser med og uten barn. Klem
Mirte Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Hei tebekaa! Takk for svar:) Koselig å "se" deg igjen også. Har fått høre via M at det går bra med deg, og at du koser deg veldig. Det stråler av deg har jeg blitt fortalt:)Kaffe en dag? Enten hos meg eller deg.....så kan vi slarve litt. Du kan jo evt sende en pm melding.
tebekaa Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Hei igjen! Så hyggelig sagt av søs da:-) Tar gjerne en kaffe eller 5 jeg, altså. Har sendt deg en mail. På hotmail'en din. Snakkes da vuttu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå