Gå til innhold

noen som har sluttet på cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

mens dere fortsatt ammer litt?

jeg sluttet for snart 3 uker siden, hadde kun noen små blødninger mens jeg gikk på pillene, da gjerne noen dager etter at jeg hadde glemt å ta en pille. jeg har ikke fått mens ennå, har en følelse at jeg er gravid, men tok en test hos legen ca 2 uker etter samleie, den var negativ.

ammer i 2 ganger om dagen.

vet at jeg bare kan kjøpe en test på apoteket, men er "redd" for at det blir mas da jeg mest sans møter på noen jeg kjenner.

kan noen si meg hvor lang tid det tok før dere fikk mens!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk mensen tilbake like etter at e slutta på pilla...men hadde veldig ureglemessig hele tiden...hvis du er redd for å møte på kjentfolk, så er det jo bare å bestille graviditetstester på nettet...billig og ingen andre får greie på det:)

Skrevet

Min kom to uker etter jeg hadde sluttet på cerazette. Så kom den ikke- for jeg ble gravid;)

Skrevet

Min mens kom 9 uker etter jeg slutta på cerazette. Fikk litt spotting to dager etter jeg slutta, ikke no ordentlig mens.

Skrevet

Sluttet for tre- fire uker siden og har ikke fått mens ennå, ammer ca fire ganger i døgnet.

Skjønner godt at testen var negativ etter bare to uker etter samleie, man kan ikke forvente mulig positiv test før det har gått ca fire uker. Så det blir jo spennende å se for deg da ;-)

Skrevet

Jeg har sluttet da den ga meg uregelmessige blødninger og jeg skal bli gravid igjen. Ammer fortsatt og har ikke fått tilbake mensen...

Skrevet

Jeg sluttet fordi jeg var kvalm til og fra nesten annen hver dag og det orker jeg rett og slett ikke! Tok et par uker før jeg fikk mensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...