Lova Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Tok en Quick respons test for en time siden, har nesten ikke sovet i hele natt, er 2 dager over en ellers veldig stabil syklus på 28 dager, og var nesten sikker på at jeg var gravid... Har aldri brukt Quick respons før, kun Clear blue. Først kom en veldig tydelig strek opp, og jeg ble så utrolig overrasket over at det kun var en strek.Viste den til kjæresten og kastet den.Glemte helt å ta tiden, men etter veldig kort tid etter tok jeg den opp og da var/er det 2 streker der.Den ene er svakere, men helt tydelig.Vet at man ikke skal lese av etter 5 min, men nå er jeg kjempeforvirret.Vet ikke hvor lang tid det gikk, eller om begge strekene skal komme opp samtidig.Vet heller ikke om jeg har lav Hcg, siden de 2 andre gangene jeg har vært gravid, testet jeg pos.en uke-10 dager over IKM.Har lyst til å kjøpe en CB test, men bør kanskje vente...Noen med forslag/erfaringer?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg ville ventet noen dager og tatt en CB ;-) Det er egentlig det eneste forslaget jeg har. Har hørt mye negativt om QR-tester da :-/ Håper du er gravid ;-D Lykke til og hold oss oppdatert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå