Gå til innhold

RAKKESTAD!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kommer fra rakkestad som kan hjelpe meg med noen spørsmål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke derfra.. men kan jo være at jeg kan svare?? Hehe

Skrevet

Holøåsen.....hvilken skole er den nærmeste og er den bra?

Prestegårdsfeltet......hvilken skole er nærmest?

Skriken...hva med det?

Skrevet

HEhe.. det kunne jeg ikke svare på gett :) Men vet at polarn&pyret+spire (husker ikke helt nicket) , er fra Rakkestad .

Skrevet

Ok:)

Tusen takk for at du ville prøve ivertfall:)

Skrevet

Jah... det er noen år siden jeg flyttet fra Degernes (som tidl. var egen kommune, men nå ligger i Rakkestad). Jeg gikk på Rakkestad Ungdomsskole iallefall. Kan prøve å hjelpe deg..

Holøsåsen - da er definitivt Os Skole nærmest. Ikke hørt noe negativt om den. Jeg husker jeg hadde arbeidspraksis der når jeg selv gikk på ungdomsskolen.

Prestegårdsfeltet - ?? aner ikke gitt..

Skriken - da er det mulig at Bergenhus Skolen er nærmest (sentrum) men ikke så langt til Os heller. Bergenhus er iallefall nesten splitter ny og mitt søskenbarn som gikk der var fornøyd.

Men nå er det min tur til å spørre, hvorfor i all verden vil du til Rakkestad??? Var så glad jeg ble gammel nok til å komme meg bort derfra...

Skrevet

Tusen takk for at du svarene:)))

Hvorfor jeg vil til Rakkestad?hmmmmm........billige boligpriser og litt rolige omgivelser,samtidig som det er butikker og sånt der:)

Hva er ille med rakkestad?

Informer meg gjerne,for vi tipper mot å flytte dit.

Skrevet

Dytter litt på denne nå som det er mere folk her .......snart kveld:)

Skrevet

jeg har aldrid bodd selv i rakkestad ,men min bestemor bodde der og jeg har alltid likt meg der , stort tur tereng med "fjella" blant ante

Skrevet

Jeg bodde 5 år i Rakkestad jeg og trivdes veldig godt der :)

Du har det du trenger i sentrum og det er ikke langt til Sarpsborg heller. Hadde blitt boende jeg om ikke livet mitt hadde forandret seg så drastisk.

Skal selge huset der og nå irriterer de lave boligprisene meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...