☆Anonymia☆ Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 jeg drømte om nicket ditt inatt..hahhhha =) aner ikke hvordan eller hvorfor,men jeg våkna og tenkte med engang på det nicket =) haha... er jeg for mye på dib.? nesj...=)
* 5 om dagen * Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 hehe...godt å lese at andre også er litt på nett, i søvne...tror jeg må sette pc en annen plass, så den ikke er så lett tilgjengelig...står i stua.. sorry for at jeg balnda meg inn i tråden da....
Tomine is my star Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Wow...så morsomt.. Har noen gang lurt på om jeg har gjort meg bemerket her,kommer aldri på sånne hvilket-nick-husker-du-lister.... )
☆Anonymia☆ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 haha må bare blande deg inn,gjerne flere også =) kult å høre om andre som gjøre det samme =) hahah =)
☆Anonymia☆ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 haha nei jeg er så dårlig på sånne lister,husker drit mange men når jeg skal på tvang skrive de ned så husker jeg ganske få..hehe =) men du poppa inn i hodet mitt i løpet av natta tydeligvis =) haha =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå