Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Noen flere? De siste dagene har jeg vært veldig negativ, og tenkt at neida jeg er ikke gravid, for jeg kjenner ingenting. Men nå kjenner jeg faktisk noe. Det strekker noe veldig helt nederst i magen, akkurat som det gjorde da jeg var gravid sist. Har testa meg to ganger allerede, første gang forrige fredag, og andre gang på tirsdag. Veldig negative! Men det var jo veldig tidlig, så jeg har et lite håp fortsatt:) Skal nok teste meg imorra, eller på lørdag om ikke TR har kommet da..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Er det virkelig ingen andre som har IKM imorra?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er litt usikker om IKM er i morgen eller lørdag...så jeg slenger meg på som en kanskje-IKM i morgen jeg! Anyway, jeg føler meg ikke gravid i alle fall, men kjenner allikevel at det stikker/strekker nedi der som da jeg var gravid sist. Meeen, det gjorde det også før forrige TR kom, så tar ikke det som noe sikkert tegn gitt! Er veldig spent!!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er heller ikke 100% sikker på at det er imorgen jeg har IKM, men skal det stemme nøyaktig med sånn det var forrige måned, skal jeg få mens den 30, hehe.. Jeg kjente faktisk ingen menssmerter forrige måned heller, helt merkelig. Aldri vært plaga med noen veldige smerter, men forrige gang kjente jeg absolutt NADA!.. Vi får satse på det ikke kommer noe TR besøk imorra på oss da! Lykke til iallefall!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Lykke til du også! Jeg krysser fingrene for oss! )
Hepsi Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hører til her!! Er veldig spent. Skal teste på morgenurinen. Har ingen symptomer, så har vel ikke den helt store trua, men hvem vet. Jeg krysser ihvertfall fingrene! Lykke til dere også!! Vi får oppdatere i morgen :-) Klem
Lykkemamma Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har også IKM i morgen. Er veldig spennt. Syns jeg kjenner antydning til menssmerter allerede:-( Kan ikke si jeg har noen andre symptomer bortsett fra at jeg ble fryktelig dårlig etter lunsjen på jobb i dag. Ble så kvalm at jeg måtte på do å brekke meg. Men dette kommer sikkert av noe annet... Tørr ikke tenke så positivt etter alle nedturene som har vært i de siste mnd... Jeg skal uansett ikke ta noe test før mandag om TR ikke dukker opp iløpet av helgen. Krysser fingrene for oss, jenter!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 ikm i morra.... oæææææææææææææææ......
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Æh, må jo si at jeg har veldig lyst til å teste da...har noen billigtester liggende, men blir vel bare skuffet vel. Får prøve å vente noen dager til vel... Er ganske oppblåst i magen da, hmm..hehe..og litt stikking i ny og ne. Er vel bare TR som er i farta kanskje. Åååååh!
sarabi Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 har ikm i morgen. eller på baby verden står det at det er 0 dager i dag til en gt kan være positiv. har noen symptomer, stikking i puppene, stikking nederst i magen, har ikke direkte halsbrann men noe som ligner liksom, mye luft i magen, høy temp. spennende men tør liksom ikke å teste enda, kanskje jeg bare innbiller meg det. tror jeg skal vente noen dager til. lykke til alle sammen..
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Jeg greide ikke å dy meg jeg! Så jeg tok en billigtest nå i stad, og ved første øyekast så den negativ ut, men hvis jeg ser nøøøye etter, så kan jeg ane en strek nummer to, veeeeldig svakt da...Nå MÅ jeg jo teste i morgen tidlig!!!
Hepsi Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Har du tatt ny test Meliah?? Spennende! Jeg testet positivt i stad!!!! JIPPI!!!!!!!!! Tror nesten ikke det er sant... Lykke til dere andre også!!!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Åååå, gratulerer så mye!!! ) Jeg tok en ny test på morgenen i dag, men den var fortsatt like svak som i går :o/ Er småkvalm og uggen i dag og ingen tegn til TR, men tør ikke håpe heller! Får drøye til i morgen eller søndag med å teste dersom ikke TR kommer først vel
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer kjempemasse hepsi! Jeg testet også, istad, ikke på morraen, og der skimta jeg SVAAAAKT en ekstra strek..;D Tør ikke heeelt glede meg (var en billigtest også...) men en strek er jo en strek, er de tikke? Samboeren min måtte overtales masse med at joda, er det en strek der, er det ikke rester fra kontrollstreken og blablabla, hehe.. men får teste igjen imorra tidlig og dagen etter der osv, så får vi se om den blir noe sterkere! Håper du også er gravid Meliah, en strek er jo en strek (sier det samme til meg selv også..)!! Hurra for oss!hehe;) Lykke tiiiil:D
Hepsi Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 En strek er en strek jenter!! Da blir det Novemberklubben på oss da:-) Når har dere termin? Gleder meg til å følges framover:-) Klem:-)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Tok test med morgenurin idag jeg, og streken var der den! Litt svak fortsatt, men who cares? hehe. Fikk samboeren min også til å prøve å teste seg, bare for å sjekke:P, og hans var så negativ som den kan få blitt, så nå tror jeg faktisk at jeg kan si med sikkerhet at jeg er gravid:D:D:D:D Får clearblue test i posten til tirsdag regner jeg med, og da får jeg vel et enda sikrere svar vil jeg tro;) Terminen min er 10. november i tilfelle:D Og din? Og andres? Gratulerer til oss!hihi
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Jeg tør ikke tro helt enda jeg da, er ikke 100% sikker på IKM. Men er ingen antydning til TR enda i alle fall! Og er litt uggen og oppblåst...hmmm... Hvis dersom atte jeg er gravid, så er termin 11.november... Har en CB liggende, men har tenkt å spare den en dag eller to!
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 Tok CB'en nå jeg...og den var positiv!!! Væææææ! Hihihi...
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 2. mars 2008 #19 Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde IKM 26.februar.. Fremdeles ikke noen TR kommet ) Håper håper ) Gratulerer til dere som har fått positiv test ) KLEM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå