Prinsen & spiren Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 ser du ut som verste blødningen etter SA begynner å gi seg litt.. men kan den pluselig begynne igjen for fullt? :S Når blødningen helt har gitt seg , er alt ute da - og vi kan begynne igjen for fult? Ellers, god morgen alle sammen :-) Håper dere får en strålende dag=D
hope<3<3 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Desverre:( Har ikke erfaring med det..Men bare fortsett å ha innlegge på toppen så folk ser det.Så får du nok svar=) Lykke til;)
Prinsen & spiren Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 Det skal jeg prøve å gjøre :-)
nr 4 er her<3 Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 jeg fikk ikke noen plutselig blødninger etter at jg var ferdig med å blø etter SA så tror nok at dere bare kan prøve igjen når alt er borte=)jeg ble gravid 2 mnd etter SA..får vår lille prinsesse i slutten av mars=)masse lykke til
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 vi prøvde med engang blødningen etter SA var ferdig og ble gravid 8 dager etter¨på... er nå i uke 23+2 så lykke til
Prinsen & spiren Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Tuuusen takk for svar. Nå ble jeg kjeeeempe glad Regnes denne blødningen som siste mens - så jeg har el om fjorten dager - eller skal jeg ta utgangspunkt i sånn det EGENTLIG er? (Da har jeg EL- neste fredag=) ) Hva er grunnen til at man blir så fort gravid igjen etterpå? Har dere hørt om noen som ikke har blitt det..?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Min SA startet 21.februar og ga seg i over i går, men så hadde vi sex og da blødde jeg en dag til, så i går ble jeg ferdig og regner med at jeg har EL om 8 dager, for i dag er jeg på dag 8 fra det startet. Har bare hørt at det er noe med hormonene som gjør at man lettere blir gravid etter en SA, men vil gjerne ha svar på det av flere.
Prinsen & spiren Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2008 Da regner du siste blødning av SA-en som en mens? Så jeg skal regne fjorten dager fra dagen jeg slutter helt å blø?:S Vanskelig det her..
Ladybird82 Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Vi har hatt 3 SA på under ett år. Min siste mens var en SA og jeg ble gravid rett etter det, baby kommer i april Min første SA gikk ikke av seg selv så jeg måtte ha utskraping, på sykehuset fikk jeg beskjed om å vente "en runde" med sex. Gjorde det og blei gravid med en gang igjen da. Men endte på ny med SA.
Prinsen & spiren Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. februar 2008 blir forvirra jeg : p hehe.. Men, siden jeg bare var fire uker på vei og jeg nesten har sluttet å bli - da ordner kroppen opp selv vel? Hvor langt var du på vei når du var på utskraping?
Prinsen & spiren Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2008 men den Sa-en ejg hadde var som en mens , da trenger ikke vi å vente veeel?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har siste sa som siste mens dato. Tempet så jeg vet jeg hadde el 19 dager etter blødningen startet. Tok en test 7 dager etter el bare for å se, og den var negativ. 14 dager etter el testet jeg positivt igjen. Er 16+0 om 2 timer :-) Normalt sett så rydder kroppen opp selv når det er så tidlig i svangerskapet, og vi bare "kjørte på" når blødningen ga seg. Hadde ikke drømt om at det skulle klaffe så fort, men jammen gikk det :-) Lykke til!
Prinsen & spiren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. februar 2008 Blir sååå glad av sånne innlegg :-)) Vi ble gravide tidlig i utgangspunktet, så jeg har veldig håp jeg da! Om at det skjer ganske fort igjen.. Men, vet jo også at muligheten for at det tar tid er der.. Så, blir spennende å se hva som skjer :-) Ser ut som blødningen synger på siste vers nå.. Så da er vel kroppen snart normal igjen
snart mor til 3 Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 de sier jo at man blir lettere og raskere gravid etter en SA så er bare å krysse fingrene, ikke krysse beina og la det stå til ;-) lykke til!!
Prinsen & spiren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 29. februar 2008 hehe, det rådet der skal jeg følge i det lange å det brede så, jeg håper og beeeer!!!!!!=)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. februar 2008 #19 Skrevet 29. februar 2008 Litt gøy med ei i samme situasjon, hvor ofte har dere tenkt å ha sex? Her blir det vel hver dag, eller anhver, tror jeg har EL rundt 5.mars, alltid hatt på dag 16-18 da, 5.mars er dag 14. Vil følge med på deg, har du msn kanskje? Send meg pm. ;O) I dag er jeg på dag 9 etter første blødningsdag og vi hadde sex i natt.
Prinsen & spiren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 29. februar 2008 Siden vi ikke har tenkt å vente en mens, så blir det nok annen hver dag Men synes det her er litt vanskelig, fordi vet ikke når jeg skal regne med å ha el. Om jeg skal tenke slik det egentlig er, eller 14 dager fra sa-blødningen var ferdig! Men, finner jeg ut det.. Så blir det nok hver dag i EL Har ikke msn akkurat nå, men skal få ordnet meg det igjen ;D Da kan jeg legge deg til da:D Når ga blødningen seg for deg?=) Her blir det vel omtent en uke, håper det er normalt;)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. februar 2008 #21 Skrevet 29. februar 2008 Blødde i 5 dager, men så hadde vi sex på dag 5 og da blødde jeg 1 dag til. 21.feb - 26.feb ;O)
Prinsen & spiren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 29. februar 2008 Okej :-) Var du langt på vei eller? Tenkte jeg skulle sende deg mld, men fikk ikke gjort det..:S
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. februar 2008 #23 Skrevet 29. februar 2008 Jeg var bare 5 uker på vei eller 4, startet 3 dager etter IKM dagen som var da 18.februar. Kanskje postkassen min er full, skal tømme den ;O)
Prinsen & spiren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #24 Skrevet 29. februar 2008 Okej, omtrent likt som meg. Jeg var 4+2, ca! Det blir spennende å følge deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå