Gå til innhold

Kan jeg bare spørre litt "rart" spm..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ialledager får man sexlysten tilbake, da? Min er helt borte.. Finnes det noe man kan "gjøre" for å få mer energi og lyst? Babyen min på 7 mnd tar all min energi, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det kos med mannen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sies at man bare må hoppe i det og tvinge seg. Da vil lysten komme tilbake. Jeg vet ikke om dette stemmer for jeg orker ikke tvinge meg en gang:)

Skrevet

har samme greia som deg.. : /

min er 11mndr og sexlysta har ikke kommet tilbake :(

Skrevet

Det er bare å hoppe i det!!Jeg er litt treig å få igang, men angrer aldri at jeg ga meg :)

Skrevet

Godt å se at det er flere i "samme båt" snuppa er 6 mnd og det har ikke vært i tankene mine enda;)

Skrevet

trodde jeg var treig med å komme i gang, som hadde sex først etter fire mnd! ;) vi har heller ikke ofte sex,men når vi først har,så er det deilig...du vil ikkje angre på at du "kom i gang" igjen! :)

Skrevet

ganske vanlig dette her tror jeg. sex er et "overskuddsprosjekt", og overskudd er vel ikke det man lider mest markant av...

"Mye vil ha mer" er det noe som heter, så også med sex sies det. Så tipsene går på å snakke om problemet og bestemme seg for å gjøre noe med det. Sette av tid til å ha sex, uansett hvor sørgelig det høres ut, og ha det. Så kommer det seg. Men husk å ha litt glidekrem på lager - så ødelegger ikke tørre slimhinner noe i alle fall!

Men ikke forvent å få tilbake tiden før barnet... Det er en grunn til at kvinner i 40 åra ofte opplever en seksuell oppvåkning ;-)

Skrevet

Vi er forskjellige skjønner jeg. Jeg hadde lyst på sex før det var godt en måned. Vi begynte forsikti med å onanere hverandre,men nå er det bare å kjøre på. Babyen er 3 måneder nå. Blir ikke like ofte som før, men vi setter av tid til det et par ganger i uka.

Kanskje mannen din kan gi deg kroppsmassasje, så kan dere se om det ender opp med sex eller hva det blir. Ligg på magen og la han massere deg på ryggen, etterhvert kan han bevege seg nedover. Dette funker veldi bra for oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...