Gå til innhold

noen som har quinny freestyle 3xl her???Noen spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en bra vogn?? Kan den snus begge veier? Plass i voksipose i bagen? og tar den liten plass i bil?

Tusen takk for svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Quinny 3XL freestyle comfort, og den går det ann å snu begge veier. Jeg bruker en liten voksipose, og det går helt fint. Jeg er veldig godt fornøyd med vogna. Den er god å trille, men synes ikke at den tar så lite plass akkurat. Spesielt ikke med bagen. Er litt mindre når du ha sportsdelen på.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med vognen,den er raklete og tar stor plass.

Understellet er bredt mellom hjulene.

Voksi pose er det plass til,men da får du ikke plass til ungen...

Den er ustødig når sittedelen er vendt framover...

Hadde ikke kjøpt denne vognen på ny for å si det sånn......

Skrevet

Den kan snues begge veier, du får nok ikke plass til en vanlig voksipose i bagen (da blir det iallefall kun mens babyen er helt liten) og den blir ganske stor sammenlagt.

Veldig delte meninger om vognen, jeg ville lest brukererfaringer på www.vogndilla.com og www.barnevognguiden.no, pluss søkt opp og lest litt om den på barnevogndebatten. Mange som har veltet vognen og føler at den er ustabil og at sittedelen er alt for kort, så har du andre igjen som er veldig fornøyd.

Personlig hadde jeg aldri kjøpt den...

Skrevet

Ja, dne kan snus begge veier.

Nei, du får ikke plass til både voksipose og unge oppi.

Nei, den tar ikke liten plass sammenlagt.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vognen! Har gått over til sportsdelen nå og den passer i min bittelille bil med litt lirking..Når vi hadde bag måtte den i baksetet, men det gikk det også. Synes den er virkelig god å trille. :0)

Skrevet

nå har jeg kun fått brukt sportsdelen til hu største med den vogna så jeg aner ikke åssen bagdelen er men har hørt flere steder at voksipose er det ikke plass i bagen. den kan snues begge veier (sportsdelen) men tar stor plass i bil syntes jeg. egentlig er jeg på utkikk etter en annen vogn men gir f`en og bruker det jeg har nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...