Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Kunne vært morsomt med en liten statistikk..... Hvor mange har sea band funket på/ hvor mange har de ikke funket på?? På meg funker de ikke!!
mama73 m/tre søte små Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Funket ikke på meg heller!!
Jeinta78 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Funket ikke. Var dessuten ubehagelig å ha på i lengden.
Sommerfulgen Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hm...da er jeg kanskje unormal eller overtroisk, men jeg synes det hjalp ;o)
Daisy :) Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Har ikke hatt behov for sea band enda men innbilte meg at de hjalp sist. Ja om kvalmen kommer med stort trøkk tar jeg de på denne gangen også.
Hanne,1 gut+venter 1 jente:) Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Hei ! Hos meg har Sea-band definitivt hjelpt, da jeg fant ut hvor jeg skulle plassere det. Har prøvd 7 ganger med øre-akupunktur uten særlig effekt. Jeg har vert kvalmen hele døgnet pluss litt oppkast fra uke 5. Er nå komt i 13+2 uke. Merker stor forskjell når jeg tar sea-band av i par timer. Et annet tips for kvalme er harde grønne epler, det spiser jeg når jeg er veldig kvalmen. Ellers er sjokolademelk å anbefalle, f.eks "24" fra Tine. Helt utrolig,men sant : )
*tornerose* Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fikk gubben til å kjøpe sea band til meg i går så jeg har bare prøvd det i går kveld og i dag. Synes jeg har vært mindre kvalm i dag så jeg har troa :-) Jeg synes også at de var ubehagelige å ha på seg i begynnelsen, men fant ut at jeg hadde dem litt feil på. Rettet litt på dem og da var det ikke så ubehagelig lenger :-)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 På meg har de fungert helt utmerket! Men viktig å ha de på nøyaktig riktig sted, ellers er det fryktelig ubehagelig.
minnimi Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Prøvde dem første gang jeg var gravid, har ikke kommet så langt at jeg er kvalm enda, men det kommer nok. De hjalp på meg, MEN det var kun toppen av kvalmen de tok. Kastet ikke opp når jeg brukte dem, men var utrolig dårlig. Kan jo hende det bare var psykisk.. blir sikkert å kjøpe dem denne gangen også.. =)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2008 Da er det altså 6-3 til de som synes sea bandene har hjulpet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå