Gå til innhold

Baby i desember eller januar -09?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere noe på det? Dere som prøver nå? Eller spiller det ingen rolle? Lurer sånn på om vi bare skal prøve og se hva som skjer, eller planlegge det slik at babyen kommer i januar...

Vet jo at det ikke er mulig å være helt 100% sikker, siden den kan komme før tiden, men man kan jo planlegge litt, om man vil...

Hva tenker dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville helt klart hatt venta til begynnelsen av januar, med tanke på barnet bedre å være elst enn yngst..

Skrevet

Vi har tenkt på januar baby,men så har vi lyst til å prøve nå. I grunnen har det jo ikke noe å si når på året barnet blir født;) Selfølgelig er det fordeler å være født tidlig på året men...Er jo ikke sikker det klaffer slik heller.Jeg tror jeg vil prøve å tenke slik at når jeg får barn spiller ingen rolle. Håper og tror at jeg i det hele kan få!:)

Skrevet

Det er ikke lett å planlegge barn!!

Først gang ble jeg gravid på høsten...fikk termin 17.07.05.

Så endte det i SA. Ble gravid igjen etter 6 mnd. Fikk en frisk gutt 28.mars 06=) Så tenkte vi at vi skulle beg å prøve igjen for å skaffe en liten en til....hihi.. Var litt uforsiktig en gang før vi hadde bestemt oss og der satt det en liten spire med en gang=) Skal ha ks den 25 mars 08. enda en gutt=)

Så dem kommer når dem kommer!!!! Her blir det 2 år mellom guttene,bursdag med 3 dagers mellomrom. Alle spør om det var planlagt, men det var det ikke=) hehe..

Det er bare å begynne=) Lykke til!!

Skrevet

Jeg har også lyst til å begynne NÅ, men det er jo ikke noe i veien for at vi kan trene litt før den skikkelige prøvinga, men får se... Skal til legen på mandag for å ta ut P-staven... Har lest at det er smart å få en skikkelig mens før man begynner å prøve, men det er kanskje bare for at det skal bli lettere å fastsette termin? Eller? Vi har en jente fra før og hun satt med en gang! Da hadde jeg gått på P-pillene lenge og hadde ìkke mens før jeg ble gravid, så det ble litt tull med termin, men det spiller jo forsåvidt ikke så stor rolle, bortsett fra at den første ultralyden var en smule bortkastet. Men morsomt for oss da, siden vi fikk en til, ultralyd altså! : ) Er bare det at jeg gleder meg så enormt til å bli gravid igjen! Var så morsomt første gangen. : )

Skrevet

Kjør på, ikke noe å vente på ;-)

Skrevet

jeg hadde termin 22.07.08 men så mistet jeg i slutten av januar og tenkte kun på å bli gravid igjen. brydde meg ikke om jeg fikk termin i desmeber 08, men etterhvert som tiden gikk og jeg nærmet meg tiden da vi kunne begynne å prøve igjen syntes jeg heller vi kunne vente til terminen ble i jan 09. så vi er ikke prøvere på fulltid nå, men kutter ut prevensjon så skjer det når det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...