Gå til innhold

Brunt utflod og øm i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene hatt litt brunt utflod i truseinnlegget, og i går kom det litt på papiret når jeg tørket meg.

Blir jo kjempe bekymret og tenker jo med en gang på det værste! Er i tillegg litt øm i magen.....

Er 12 uker på vei, og var på ul sist uke.

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Tok kontakt med min lege som fulgte meg opp med ekstra undersøkelser (HCG, ul). Det gikk heldigvis bra... Følte meg også mye tryggere etter jeg hadde snakket med legen. Ta kontakt istedet for å bekymre deg, det er ikke noe godt!!'

Lykke til :-)

Skrevet

Har ringt. Legesekretæren la en beskjed inn til legen, så sitter å venter på at han skal ringe tilbake.....

Ringte føden i går kveld, og der så de at alt var normalt, men det kom ikke på tale å få noen ul. Det som skjer, det skjer......

Skrevet

Hei:)

Jeg er hjemme fra jobb i dag da dukket opp blod på pairet når jeg skulle tørke meg. Ble naturligvis veldig bekymret så jeg ringte legen min. Fikk beskjed at jeg måtte holde meg i ro og heller ringe tilbake dersom det fortsatte. Det er lett!! Ringte til jordmor som satte meg opp på time i morgen, så nå sitter jeg her og lurerer. Jordmor sa at det mest sannsynelig ikke var noe galt for dersom man mister så blør man masse og man får veldig vondt i magen.

Det er sikkert ingenting å bekymre seg for, men hold oss oppdatert etter at du har snakket med lege. Lykke til så håper jeg spiren sitter hos oss begge:)

Skrevet

Hei jenter...

eg er i uke 19 og har blødd bittelitt og hatt brunlig utflod omtrent hele svangerskapt..kan gå uker uten at det kommer noe også plutselig er det der igjen... Veldig slitsomt.. Men jeg syntes det er litt lettere nå når jeg kjenner liv hver dag...

Lykke til til dere....

Skrevet

Legen ringte! Har fått time til i morgen. Skal ta det med ro i dag og ikke løfte tungt eller bedrive husarbeid.

Han skal kjenne litt på magen og ta noen blodprøver i morgen. Så da får vi bare krysse alt vi har og håpe at alt er vel med nurket:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Så bra at du får time i morgen da. Ikke godt å gå slik å engste seg!

Lykke til i morge og hold oss oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...