Gå til innhold

Student med deltidjobb


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student men jobber deltid ved siden av skolen. Jeg har termin i september og lurer på hvordan man regner ut permisjonspenger. Nav klarer jo ikke å gi meg en konkret svar på dette. Jeg vet at man må ha vært i jobb 6 av de 10 siste månedene for å få penger, men hvordan beregner de dette? Tar de gjennomsnittet av de 6 beste hvis man jobber 10 måneder eller tar de gjennomsnittet av de 6 siste? Tenkte å jobbe så mye som mulig nå siden jeg er i knallform.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil, så tar de gjennomsnittet fra de 3 siste mnd.Så hvis formen din fortsetter å være knall god, så jobb på spreng de 3 siste mndene:)

Lykke til!!

Skrevet

Hvis du finner ut at det ikke blir så mye permisjonspenger fra jobben, kan kanskje et alternativ være å gjøre det samme som meg: Er også student med deltidsjobb, og mottar studielån. Melder meg opp neste år også, men har termin i september så da får jeg hele neste skoleårs lån som fødselsstipend, ca 80 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...