Tre er topp:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er student men jobber deltid ved siden av skolen. Jeg har termin i september og lurer på hvordan man regner ut permisjonspenger. Nav klarer jo ikke å gi meg en konkret svar på dette. Jeg vet at man må ha vært i jobb 6 av de 10 siste månedene for å få penger, men hvordan beregner de dette? Tar de gjennomsnittet av de 6 beste hvis man jobber 10 måneder eller tar de gjennomsnittet av de 6 siste? Tenkte å jobbe så mye som mulig nå siden jeg er i knallform.
Moyo Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil, så tar de gjennomsnittet fra de 3 siste mnd.Så hvis formen din fortsetter å være knall god, så jobb på spreng de 3 siste mndene:) Lykke til!!
AlleGodeTingErTo Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hvis du finner ut at det ikke blir så mye permisjonspenger fra jobben, kan kanskje et alternativ være å gjøre det samme som meg: Er også student med deltidsjobb, og mottar studielån. Melder meg opp neste år også, men har termin i september så da får jeg hele neste skoleårs lån som fødselsstipend, ca 80 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå