Gå til innhold

duste arbeidsgiver :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som føler at man blir sett ned på av arbeidsgiver om man blir sykemeldt? Har en mannlig sjef og ble sykemeldt i går for bekkeløsning/plager. Men kvier meg ordentlig til og dra innom jobben og levere den, har aldri før vært sykemeldt, men har sett hvordan de andre kolegaene mine blir tatt i mot om de blir sykemeld, han sier ikke noe direkte, men han å nest sjefen blir aldri ordenlig blie når de er syke! Hva gjør man med den saken ? Er jo egentli hans problem, dette er vel strengt forbudt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får kjeft av sjefen når jeg er hjemme med syke barn...så kjenner litt til sånne sjefer som ikke tenker så mye på mennesker, bare seg selv og det å drive firmaet sitt...

Skrevet

Han har jo strengt tatt ikke noe han skal ha sagt i forhold til dette. Er man syk, så er man syk! Men jeg forstår selvsagt at arbeidsgiver ikke blir glad når ansatte kommer med sykemelding, det innebærer jo ekstra arbeid for å få dekket inn vakter, arbeidsfordeling osv. men samtidig synes jeg de kan vise såpass respekt for det at de ikke blir sint, kjefter og slikt! Jeg har heldigvis en grei sjef da, så jeg bekymrer meg ikke for det :)

Skrevet

Slenger meg på her og klager litt på arbeidsgiver som ikke har sendt inn inntektsopplysningene mine til nav. Så da går det nok helt til 25. mars før jeg får penger da! Grrr....

Skrevet

Så ikke lever den!

Send den i posten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...