Gå til innhold

Til dere som sliter med å finne bukser:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på vero moda,fant en fin dongri bukse der til bare 200 kr:) Den er sydd med gulltråd rundt lommene og har kjempe god pass form:) Det er nesten så jeg vurderer å¨gå å kjøpe en til,var skikkelig fornøyd:) + at der er plass til å gjemme den lille "henge" magen...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på den:)

Skrevet

de som slier med å finne bukser er vel fordi de krever en str eller passform som ofte ikke er i billig-kjedene.. Eller er det en tråd jeg har gått glipp av?

Jeg har problemer med å finne bukser, men det er fordi jeg er høy og slank (180 cm) og krever derfor størrelse 28 tommer rundt livet, mens jeg trenger 36 tommer i lengde.

Skrevet

Er buksene veldig lave i livet? Jeg synes det er vanskelig å finne bukser og har også oppdaget at Vero Moda har fine bukser, men den jeg har er egentlig litt for lav i livet etter min smak, og min mage.... Og så er de rimelige, ja! Kanskje jeg skulle prøve den med gulltråder på :)

Skrevet

jeg liker de heller ikke lave i livet,denne var lang,men ikke for lang heller,vil ikke ha de langt opp på magen:)

Gikk fint å gjemme magen i de:)

Skrevet

glemte å si at det var en av vero moda sine egne bukser og ikke only som de også fører:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...