1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 I går var jeg på vero moda,fant en fin dongri bukse der til bare 200 kr:) Den er sydd med gulltråd rundt lommene og har kjempe god pass form:) Det er nesten så jeg vurderer å¨gå å kjøpe en til,var skikkelig fornøyd:) + at der er plass til å gjemme den lille "henge" magen...hehe
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2008 dytter litt på den:)
Gemini77 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 de som slier med å finne bukser er vel fordi de krever en str eller passform som ofte ikke er i billig-kjedene.. Eller er det en tråd jeg har gått glipp av? Jeg har problemer med å finne bukser, men det er fordi jeg er høy og slank (180 cm) og krever derfor størrelse 28 tommer rundt livet, mens jeg trenger 36 tommer i lengde.
Safir Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Er buksene veldig lave i livet? Jeg synes det er vanskelig å finne bukser og har også oppdaget at Vero Moda har fine bukser, men den jeg har er egentlig litt for lav i livet etter min smak, og min mage.... Og så er de rimelige, ja! Kanskje jeg skulle prøve den med gulltråder på
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 jeg liker de heller ikke lave i livet,denne var lang,men ikke for lang heller,vil ikke ha de langt opp på magen:) Gikk fint å gjemme magen i de:)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2008 glemte å si at det var en av vero moda sine egne bukser og ikke only som de også fører:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå