Gå til innhold

Dilemma fra virkeligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her som har menn med så viktige jobbar at dei ikkje kan vere heime ved sjukdom? Min er knapt nok heime om han har omgangssjuke, han. Eg har skikkelig influensa (feber, vondt, blæ), og han er på jobb. Det er kjempevanskelig for meg å passe babyen i den formen eg er i no. For ikkje å snakke om å følge i bhg. Men, men , alt går... Eg veit jo at om eg satte hardt mot hardt, ville han vore heime. Men dilemmaet går i at då ville det vore tre mennesker med vonde ryggar som vart stroke frå operasjon i dag, og det er no vanskelig å ha på samvittigheten. Så eg valgte å klare meg som best eg kan

Kva ville de gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner dere begge. Om han ikke kan være hjemme, synes jeg han kan avtale fri senere og gi edg en barnefri helg til å komme deg på igjen eller noe i den duren. Og vaskehjelp.

Skrevet

Når han har en såpass viktig jobb så ville jeg nok prøvd å finne andre løsninger enn å be han være hjemme. Har du noen som kan komme og hjelpe deg? Besteforeldre, tanter, onkler? En arbeidsledig ungjente i nabolaget som vil tjene noen kroner og komme og hjelpe deg?

Ønsker deg god bedring hvertfall. :)

Skrevet

Takk. Eg er no bra nok til å klare å vere på internett, så eg skal vel stå han av....

Nei vi har lite nettverk sånn. Alt av familie er langt unna (men er det virkelig krise, slepp Mamma alt ho har i hendene og kjem). Alle vennane våre har små ungar sjølv, men eg kan ordne det slik at nokon kan hente for meg i bhg og på sfo

I dag er eg misunnelig på alle som har besteforeldre i nærheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...