Gå til innhold

Skjønner ingenting jeg :-S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av de permisjonspapirene. Hvis jeg jobber 50% eller mer, så har far krav på 6 uker pappapermisjon? Må vi sende inn en egen farskapserklæring nå?

 

Takk til den som gidder, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far skriver under på papirene på sykehuset, at det er han som er far. :)

Skrevet

Han gjorde det sist, men nå sa svigrinnen min at de måtte sende inn en egen erklæring:-S

Skrevet

Hadde ringt nav eller arbeidsgiver så er du sikker på at du får rett svar ;-)

Skrevet

Du tror svigermor har peiling? Hehehe:D ;)

 

Skal stikke nedom trygdekontoret etterpå jeg.

Skrevet

Det er jo bare i gifte seg så går det i orden;P Neida, bare fyll ut personalia og send inn lønnspapier og erklæring på at du er gravid. Man trenger ikke å ha farskapserklæring ferdig før etter fødselen.

 

(og det stemmer at om du jobber minst 50 % har dere krav på et visst antall uker, 6 av de er fars og 9 av de er dine (3 uker før og 6 etter) resten velger dere selv hvem som skal ha)

Skrevet

Hehe, gjett om jeg dro den i går ja! "kan vi ikke bare gifte oss da, så slipper vi det skjemaet? Hihi.. Aha! Ja da var det riktig, tusen takk for hjelpen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...