Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Av de permisjonspapirene. Hvis jeg jobber 50% eller mer, så har far krav på 6 uker pappapermisjon? Må vi sende inn en egen farskapserklæring nå? Takk til den som gidder, hehe.
Sivalur Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Far skriver under på papirene på sykehuset, at det er han som er far.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Han gjorde det sist, men nå sa svigrinnen min at de måtte sende inn en egen erklæring:-S
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hadde ringt nav eller arbeidsgiver så er du sikker på at du får rett svar ;-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Du tror svigermor har peiling? Hehehe:D Skal stikke nedom trygdekontoret etterpå jeg.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Det er jo bare i gifte seg så går det i orden;P Neida, bare fyll ut personalia og send inn lønnspapier og erklæring på at du er gravid. Man trenger ikke å ha farskapserklæring ferdig før etter fødselen. (og det stemmer at om du jobber minst 50 % har dere krav på et visst antall uker, 6 av de er fars og 9 av de er dine (3 uker før og 6 etter) resten velger dere selv hvem som skal ha)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Hehe, gjett om jeg dro den i går ja! "kan vi ikke bare gifte oss da, så slipper vi det skjemaet? Hihi.. Aha! Ja da var det riktig, tusen takk for hjelpen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå