Gå til innhold

når blir kynnere regelmessige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mye kynnere siden jeg var i uke 20. Min 15 om dagen. Nå er jeg 26.uke. I går kveld hadde jeg tre stykk på ca en halv time. De kjentes kortere enn de jeg har hatt før. Også gikk jeg og la meg og fikk to til i løpet av neste 20 min/ halvtime. Men som jeg alltid gjør så tenkte jeg at dette går sikkert over.. og det gjorde det.. Hvor lang tid skal det gå mellom hver før de er regelmessige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal jo ikke bli regelmessige og du har mer enn de fleste. Kanskje en ide å ringe den du går til kontroller og spørre. Men regelmessige betyr jo at det er samme antall minutter mellom hver og at de er ca like lange, eks 20 sekunder kynner, 10 min uten deretter 20 sek kynner og 10 min uten igjen..

Skrevet

Jordmor skrev "litt kynnere" i papirene mine nå, så jeg vet ikke om jeg har mer enn vanlig jeg.. det er så mange som sier at når kynnerene blir regelmessige (dvs blir rier) kjenner du det!! De gjennes jo ikke anerledes ut, og det kjennes ikke ut sem det presser.. Men takk for svaret om at 10 min mellom hver er regelmessige nok.

Skrevet

i uke 26 hadde jeg regelmessige kynnere i ca 3 timer....

da var det 40 sec med kynner og 2 min og 20 sec uten slik holdt det på i nesten 3 timer..... jeg ringte ikke til lege men burde vel gjort det med en gang jeg kjente det var regelmessig!

men det gikk over å har ikke kjent det så ille siden, er uke 28 nå!

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er regelmessig.

Jeg har ca 50 stk om dagen. De kommer gjerne i byger og da er det nesten ikke opphold på 1 time eller 2.

Kommer en som varer i ca 30 sek, som blir ertstattet med en ny etter ca 1 minutt.

Fikk beskjed om at de ikke gjør noe siden jeg bare er i uke 17.

Skrevet

Kynnere kan også være et tegn på at man burde ta det mer med ro. Fastlegen sykemeldte meg 100% påå dagen fordi hun mente at jeg hadde for mange. Jeg telte en dag jeg var på jobben fra 6.00 til 11.00 og da hadde jeg 13 stykker. Som også var så vonde at det var skikkelig ubehagelig å ta kunder. Ville egentlig ikke ha 100% sykemelding, men det sa hun at jeg måtte. Nå som jeg er hjemme har jeg vanlige kynnere, ikke så sterke og ikke så mye. Bare en liten tanke om at man kanskje burde ta det mer med ro.

Skrevet

Jeg ønsket heller ikke å sykmelde meg, og fordi jeg har erfaring med at kynnerne kommer like mye på helgedager da jeg tar det med ro, er det jo ingen hensikt å sykmelde meg (jeg skrev det første innlegget)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...