Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 et pent og søtt annsikt og har en god personlighet....men har en del kg. for mange på mage sider og ned på rygg...men ikke værre enn at det kan trenes vekk...... vil en mann mest sannsynlig dumpe henne pga kg. da eller vil han mest sannsynlig date henne selv om kiloene????
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Det veit du svaret på sjøl. Er han interessert blir han, er han ikke går han.
Anne-B. Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er stor og har alltid hatt interessenter. "en mann" vil kanskje gjøre som du sier, men "en mann" er ikke alle menn.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 eg har nøya for å bli avvist...for jeg veit at han ikke vil avvise meg om jeg bare hadde vert på idealvekta nåå......:-( han er suuperkjekk og virkelig koselig....og vil møte meg...men han har bare sett annsiktet mitt på cam....... utsetter jeg noen mnd til jeg har klart å komme ned noe iallefall....eller møter jeg han nå....og får ta følgen e av det???
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Så du skal slanke deg nå, sånn at han kan dumpe deg når du går opp 5 kg igjen? Smart plan!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 huff...ja sånn tenkte jeg ikke på dt..... huff jeg haaater kroppen min:-(
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke sikkert alle andre gjør det fordi om du tenker sånn. Vi har en tendens til å se absolutt alle feil ved oss selv, når vi knapt ville lagt merke til det samme hos andre. Prøv å gå på date og liker han deg vil han glatt ignorere noen kilo ekstra
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Men uansett er det den kroppen du har, og du får ikke endra alt i en håndvending. Vil han ha deg er det forhåpentligvis ikke fordi du har gitt inntrykk av å være østtysk turner anno 1984, og om han ikke vil ha deg kan du heller ikke gå ut fra at det er kiloene sin feil. Har du forresten vurdert at DU kan komme til å bli skuffa over HAM? Ikke sikkert han er som du tror heller, og da snakker vi ikke kilo men tyngde mellom øra.
Anne-B. Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Sant. Man må faktisk ikke ta til takke med hva som helst. Og om du er snill og god, så skal du ikke nøye deg med mindre enn en som er snill og god mot deg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 nei har ikke missleda noe nei......bare jeg føler kansje at jeg "lurer" han...for jeg har ikke noe anisikt som tilsier at jeg er tykk.....så derfor tror jeg han vil bli skuffa....:-( har "snakka" mye med han og han virker som han faktisk kan være drømmemannen......vi liker de samme tingene på myyye og har like meninger om mye osv.....så jeg tror ikke jeg vil bli skuffa over han!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Hvis du tenker så mye på det, hvorfor ikke snakke om det?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 for jeg veit ikke hvordan jeg skal snakke om det....det er så sårt for meg......og vil jo ikke skremme han vekk før han får muligheten å bestemme selv......hørt noen rykter at om vi sier ting om kroppen vår...så blir de også mer obs på de tingene......
Anne-B. Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Jeg skjønner problemet, jeg trodde vel akkurat det samme som deg, da jeg holdt på å bli sammen med han som er min samboer nå. Jeg på bilder av eksene hans og så at de var slanke jenter med glimt i øyet, og da tenkte jeg at han var nok milevis unna. Men det hadde heldigvis ikke noe å si, og jeg sa det også til ham da, før vi møttes, at jeg kanskje trodde at han hadde et litt annet inntrykk av meg enn hvordan jeg var. Det kan jo slå begge veier! Men siden dere har snakka mye sammen og er på bølgelengde, så har dere allerede en forbindelse.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Men hør her, de færreste er modellforma, så lenge du ikke er totalt bevegelseshemmet slik at den felles interessen for fjellklatring og fotturer ikke kan bli annet enn en drøm for din del er det neppe noe problem å bare møte opp som seg sjøl og se hvordan det bærer i vei. Eller - for å gå helt opp i tråden igjen - vent, bruk det som motivasjon for å trene og gå ned OG BLI DER, det er jo sunt uansett.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 nettop...jeg har sett ei av eksene hans....og guud så nyydelig pen hun var......:-O jeg er millioner fra ei sånn dame....og da blir jeg mer sikker på at han ikke vil like meg når vi treffes.....:-( men så utrolig heldig du da:-) det gikk mot dine forventninger....håååper det gjør det til meg gså:-P :-D kjenner jeg får sommerfuler når jeg tenker på han.....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 nei jeg er godt bevegelig og lett på foten.....så trenger bare få vekk magen sidene og rygg.... det som plager meg mest er sidene...for jeg er litt breiere der enn over rompa:'( jeg skal begynne å trene for jeg liker ikke meg selv som jeg er nå....og jeg skal virkelig ikke opp i vekt igjen for jeg blir kvalm av å se meg i speilet sånnher:'(
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Men hun er EKS! Så det at hun er nydelig og pen og slank var ikke nok. De slanke og pene blir dumpa like ofte...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 dere får krysse fingrene for meg:-D jeg gleder meg til å møte han...håper bare det blir vellykket:-D tuuusen takk for gode svar fra dere:-) jeg skal gjøre mitt beste å prøve å slappe av:-)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #19 Skrevet 28. februar 2008 Ok, pass på deg sjøl, møt ham et offentlig sted, og ikke "ta til takke" fordi du har et dårlig kroppsbilde - lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå