Anette25 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Lurer litt på om det ken gå feil vei dette her.. Etter 2icsi fikk vi endelig positiv test. Fra ca 4+0 til ca 5+4 hadde jeg kjempe my symtomer, kvalme brekninger,opppkast, svimmel og vondt i hode.. Nå kjenner jeg nesten ikke noe, en del mens smerter i ryggen og treg mage. Hva tror dere???? Er i dag 6+1. Skal på ul når jeg er 7+2 noe jeg syns er en evighet til.
Hanne76 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Så lenge du har mens smerter så er det et godt tegn. De kraftigste symptomene gir seg etterhvert. Tror dette går helt fint jeg :-)
helhalhalo Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Om det er noen trøst jeg r 5+3 har ingen symptomer . Prøv å slapp av tenk positivt Ja jeg vet det er lett å si!!! Husk at det er helt vanlig med lite symptomer!!! LYKKE TIL og ja jeg skjønner det er en evighet til UL
Tilia69 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ikke ta sorgene på forskudd du. Jeg "mistet" også symptomer på den tiden (og ble veldig bekymret), men de kom tilbake igjen i slutten av uke 7. Nå er jeg i slutten av uke 8 er småkvalm og trøtt. Var på UL for et par dager siden og alt var som det skulle
Anette25 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Hallo dere tre.. Tusen hjertelig takk for svar. Føler meg mye roligere... Dette skal gå veien. Brystene mine fortsetter å vokser å det er vel et positivt tegn.. Takker igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå