Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har vært utrolig trett og sliten i lengre tid nå, og i går var jeg hos legen og tok blodprøver. Han mente det kunne være lavt jernlager. På nettet leser jeg nå at det er nødvendig med grundigere undersøkelser ved lave jernlagre for å finne ut årsaken. Er det noen som har gjort dette, hva undersøkes da??
Gothminister Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Sønnen min på 3 år tok blodprøver for ett par uker siden. Han hadde lett jernmangel,og han må ta jerntilskudd i 4-6 uker.. Ellers er det ikke noe mere.. Blir ikke undersøkt nærmere han.. Men mye av jernet kommer jo fra middagen,og han er veldig dårlig på å spise middag,så legen regnet vel sikkert att det var derfor han hadde det..ikke vet jeg
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 En fødsel og evt amming kan tappe deg skikkelig, og være forklaring godt nok. Tror det er mer hvis man i en normaltilstand og over tid har lavt jernlager at det er nødvendig med ytterligere undersøkelser, tror man for eksempel kan undersøke om kroppen ikke klarer å nyttiggjøre seg jernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå