semma Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Det var ei her inne som hadde klart å presse på seg vannavgang med alle 3 barna... Hm..hvordan er det mulig?
vamp1980 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 jeg har gjort det. vannet har ikke gått med noen av mine av seg selv så når jeg har värt helt åpen har vannet gått i ei pressrie. det var sikkert jeg som hadde svart og for jeg har födt 3 ganger för og alle tre gangene har det värt det samme. ingen som har tillbydt seg å ta vannet mitt engang, det bare eksploderte som en vannballong..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Stemmer det - jeg har samme erfaring. Gjorde det på meg også under fødsel.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Under fødselen ja,men ikke for og starte fødsel?
Bebis08 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg synes ikke man bør tukle med dette selv for å sette igang fødsel, men det er nå min mening. Det må jo være bedre at det skjer av seg selv eller at kvalifiserte folk tar vannet... De vet i hvert fall hva de gjør og da er man i trygge hender...
vamp1980 Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 hmm, nei det har jeg ikke hört om. tror nok man må väre fullt i födsel for at det skal gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå