Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om en hundefrisør som ikke koster skjorta? Min nåværende frisør tar 600 kr, og jeg synes det er dyrt. Men det finnes kanskje noen rimeligere der ute?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Hundefrisør?

Klipper du ikke dyret selv ;-)

Er det en golden retriver så kan jeg hjelpe deg, men ikke puddel :-)

Skrevet

Er nok en god del mer pels som skal klippes her, men takk;o)

Skrevet

Vet bare om Bestevennen hundesalong i Lillestrøm....men de tar selvsagt 600 kr de og;)

Tror det er helt vanlig pris for vi har klipt vofsen 2 andre steder og betalt mellom 500-600kr.

Anbefaler Bestevennen, de er flinke og raske.

Skrevet

Ja, er nok helt vanlig pris. Men jeg tenkte kanskje at det var noen som drev med dette på hobbybasis, f.eks hjemme og ikke i salong som jo er et fordyrende element.

Skrevet

detta lurer jeg litt på åsså :) men jeg trenger ikke no klipp, bare vask å føn.... hva koster det da mon tro............ hmm.... DYTTER :)

Skrevet

Hvordan rase er det da?

Skrevet

*dytt*

Skrevet

ooookei:) Jeg kan bare klippe pudler og amerikansk cocker

Skrevet

Den skal bare "snauklippes" med maskin, så hvis du har maskin...?

Skrevet

Skrives jo strengt tatt Bichon havanais, da;o)

Skrevet

Har du ikke klipper? Det er jo et must når man har hund som krever klipp=) Sparer mye på å klippe selv. Jeg kjøpte klipper til 3000 kr, men da har jeg klipper som varer og varer og varer og va..ja du skjønner=)

Skrevet

Ja, jeg vet, men har bare ikke blitt slik. Har klipt med saks, men det har jeg ikke tid til lenger. Kjøpte maskin en gang, men den funka dårlig (billig d...). Nå vet jeg ikke lenger om jeg vil bruke penger på det, for hunden sliter litt med helsa og har blitt 7 år. Sikkert ikke spes. fornuftig akkurat... ;o)

Skrevet

Nei, det skjønner jeg=) Hvor på Romerike bor du da? Du kunne lånt klipperen min eventuelt

Skrevet

Det var jo veldig snilt:o) men jeg kan jo ikke bruke den spes. bra! Men kanskje ikke så vanskelig? Bor i Nannestad.

Skrevet

Der var du, ja=) Kan hjelpe deg om du vil, send meg en pm, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...