pusen83 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Testa positivt med cb digital til morgen i dag, så kommer inn hit til dere jeg! Dette har jeg gledet meg til kjempe lenge, men er litt uvirkelig at det skjer! Er det noe jeg må gjøre/ikke må gjøre nå?? Føler meg litt grønn jeg! Hihi! Er ifg terminkalkolatoren på babyverden 4+1 i dag!
Tvilling79 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer!!! velkommen hit:) tror du ikke trenger å gjrøre noe enda.. bestille legetime om noen uker kanskje?
lin76 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Gratulera pusen! Det viktigaste å gjera i starten, er å ta folat-tilskot. Gjerne omega-tilskot også, for det er bra for hjernen til babyen, men pass på å kjøpa ein type utan masse a-vitamin, for det kan gi skader på embryoet. Elles: Et sunt, få morsjon, og kvil/sov så masse du føler du treng - det kan godt henda du blir mykje trøttare framover enn vanleg. Lukke til, og velkomen hit!
lin76 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Forresten må du sjølvsagt unngå alkohol og narkotika, og prøva å slutta å røyka viss du gjer det - men det visste du sikkert frå før )
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hei pusen! Gratulerer så mye! Det er ekstra morsomt å bli gravid når man har gledet seg lenge til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå