pusen83 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Til morgen i dag testet jeg positivt med cb digital. Trodde ikke mine egne øyne når jeg så det! Hadde bittelitt tro på at noe var annerleders denne mnd.. Eneste symtomet jeg har er at de super ømme puppene som pleier å komme til tr ikke kom.. Så ikke mye symptomer! Hadde ikm på tirsdag, og testet neg hver dag. Men skal på kjempe fest på lørdag og skal snakke med venninna mi etterpå, så tenkte det var greit å vite sånn at jeg kan finne på en unnskyldning for ikke å drikke! Super lykke til alle dere andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Masse babystøv til dere!! ********************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Åh, så morro!!! Gratulerer så mye! ) Håper du får et fint svangerskap *grafser til meg babystøv*
Lova Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 GRATULERER!!!!!:)Masse lykke til med deg og spira!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer så masse!!!!!!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Hei pusen83. Gratulerer så masse. Da testa vi positiv idag begge to:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer så mye til dere begge to!!! Håper spirene deres klorer seg fast!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer så mye, jeg testet positivt i går kveld, da kommer vi nok til å følge hverandre ganske greit i svangerskapet, jeg har termin 6 november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå