Glad-mamma:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har aldri sett et "normalt" menneske med silikon, kun superstjerner i blader osv... Hvor mye tar dere i? Ser det naturlig ut etterpå, eller kan alle se at dere har fått lagt inn silikon? Vet alle det rundt dere.. fam/venner? Hvordan er det å kjenne på en silikonpupp, kjennes det unaturlig? Har dere snitt under brystet eller rundt brystvorta? Blir kjempe takknemlig om dere orker å svare på alle de dumme spørsmålene mine...
*Super*Mamman* Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Har ikke silikon selv, men må bare kommentere at det er mange "normale" som har silikon. Men de fleste velger å ikke legge inn 1 kg lissom, men legger inn slik at det ser naturlig ut...Da er det faktisk vannskelig for selv leger( v/brystundersøkelser), og oppdage at du har silikon.. Har faktisk kjent på en silikonpupp ( hehe), og den kjentes faktisk helt naturlig ut... Vurderer å gjøre det selv etter endt amming....
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 hei:) før jeg tok brukte jeg 75a.. jeg var helt flat for å si d sånn.. nå har jeg 80c og jeg har lagt inn 350g i hver... dette høres veldig mye ut... men d er ingen som ser at jeg har silikon og d er ikke så mye på meg når jeg ikke hadde noe fra før.... .... jeg har snitt under... og di kjennes helt vanlige ut. ikke noe forskjell.... legen du kommer til vil si til deg hva som passer din kropp og hvor mye du kan ta i for at d vil se naturlig ut...
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 jeg har silikon tok 150g på hver men fordi at jeg hadde litt slappe fra før ,tok løft og silikon samtidig jeg har samme str som før E cup.har arr under og rundt bryst vortene ,blei ikke fornøyd med arra legen sydde for stramt og blei ikke pent ,ikke blei jeg informert om at kom til å miste følelesene på bryst og samtidig nedentil ,og dette betalte jeg 32.000kr for .Jeg oppererte i Oslo.
Deidei Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Det er det som alle tror.. at man blir som "stjernene" som har stooore utstående pupper... Og det er jo litt feil i mine øyne. Jeg har selv lagt inn silikon for 6 år siden.. Hadde en grei opplevelse med operasjon og har vært kjempefornøyd i alle årene.. Jeg la inn 280 på hver side. Jeg var en 75A før operasjonen og ble en 80C etter.. Jeg syns selv mine ser helt naturlige ut.. det disser og de rører seg uten at de "hopper" på brystkassa mi.. klarer fint å ligge på magen også.. Vel, ikke akkurat nå når magen er så stor da..hehe. Men de kjennes helt naturlige ut og ser ganske naturlige ut. Var det jeg sa til kirurgen før operasjonen.. Jeg ville ikke ha for mye så det så unaturlig ut.. Jeg har snittet under brystet.. og nå syns det nesten ikke i det hele tatt... Når det gjelder familien så vet alle det. De var litt skeptiske til deg i starten, men støttet meg hele veien fordi det var en ting JEG følte jeg ville gjøre.. Nå så tenker ingen på det lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå