Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Da er jeg ferdig med å være gravid! Vil bare takke dere jeg ble kjent med og som fremdeles er her inne, sender dere en stor klem og masse ønsker om at dere snart blir gravide. Hadde det ikke vært for dere her inne, ville jeg nok ikke orket å forsøke å få sistemann. Kjenner at jeg blir helt på gråten når jeg tenker på den støtten jeg fikk her inne! Så ettersom vi nå har vært så utrolig heldig å få lille Balder, bøyer jeg meg i støvet av takknemlighet! Han ble født 11.02, og er en skikkelig BIM-baby! Og for dere spesielt interesserte, kommer fødselshistorien vår i bladet "Gravid" nr 3, i månedsskifte mars/april. Ønsker dere alle så utrolig masse lykke til, og at dere får ønsket deres oppfylt! Stor klem
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Jeg husker nicket ditt veldig godt, selv om jeg ikke har vært sååå mye på bli-gravid-siden ;-) Ville egentlig bare si gratulerer så mye med lille Balder (skikkelig tøft navn!) og ønske deg lykke til videre Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå