AndreVonDrei Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hva skjer a?? Her har jeg hatt en aldri så liten teknologi-ferie og så kommer jeg her og ser at det har skjedd masse ting her inne mens jeg har vært borte?! *rister oppgitt på hodet over at krangleverden har gått videre i mitt fravær* Du har oversikten du vel? Gi meg headlinesa daaaaa :-)!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Oki, her er ihvertfall det aller viktigste: Vi har planer om å lage sølekaker og kaste dem på Kristin Halvorsen siden hun er en dum ku. Og så savner vi alskens fargerike drinker MED alkohol *snufs snufs* Og så har det oppstått litt sympati for min kjære samboer som lider litt under tarmgassen min for tida... Og sikkert MASSE mer! Så kjekt at du er tilbake forresten!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Andre: Jeg hadde inntrykk av at du blei utestengt etter noen slemme innlegg her inne jeg. Var det det du mente med teknologiferie kanskje?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Sånn som her bl.a: http://www.barnimagen.com/index.php/forum/thread/136831872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå