Gå til innhold

Er det mulig å stoppe disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Markedsundersøkelser på telefonen.

Blir så irritert. Flere ganger for dagen ringer de opp, og når jeg tar tlf er det bare opptattsignal. De ringer jo opp flere og "plager" den som først tar telefonen, og det er som regel ikke meg. De ringer både seint og tidlig.

2-3-4 telefoner hver dag. Når jeg sjekker nr får jeg beskjed om at det tilhører firma som driver med markedsundersøkelse.

Vi har reservert oss mot telefonsalg, og det er stille fra den fronten heldigvis, men markedsundersøkelser er jo ikke med i det forbudet..

Dette grenser jo til telefonterror spør du meg.

Fordi jeg har unger i barnehage/skole tenker jeg jo alltid at det kan være derfra så jeg løper for å ta telefonen.. for å møte tut-tut-tut i andre enden. Og blåser jeg i å ta den overhodet er de også på "tråden" igjen senere på dagen, gjerne ved middagstider. Dette er både på hustelefonen og mobilen min. Rekker man å ta telefonen og sier nei så spør jammen dustenen om de kan ringe igjen senere, sier man nei da så ringer de igjen likevel..

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Hemmelig nummer er vel kanskje tingen.

Eller få fjernet telefonnr fra gulesider/telefonkatalogen.

Hater markedsundersøkelser :-(

Skrevet

Morsom som jeg er så har jeg funnet ut at feks markedsførere og markedsøkonomer er utenfor deres interessefelt:)

Så når de ringer, si at du jeg er markedsøkonom/fører så slutter de!

(jeg har iallefall fått fri fra dem nå)

Skrevet

Takk tillab.. Da skal jeg forsøke den.

En gang jeg faktisk rakk tlf skulle han prate med den som sist hadde hatt bursdag og var over 15 år. Ga tlf til mannen min. Stakkars han i andre enden, for er det noen som kan holde "foredrag" uten å svare på en dritt er det han ;o) Han hadde slike svar som "nehhhhi, jeg vet ikke jeg,, hva mener du?... Det har jeg aldri tenkt over... Burde blitt politiker den mannen ;o)

Sønnen min på 15 er også genial slik. Svarer i "hytt og gevær" den gutten, og det uten og blunke!

Men likevel fortsetter de å ringe. Har prøvd å si at "nei han er aldri hjemme... ;o)

Irriterende når man står midt i middagslaging, eller akkurat skal ut med ungene.

I går var jeg på kontroll på sykehuset, jammen klarte 2 stykker og ringe på den lille timen jeg var der! Har ikke lyst til å slå av tlf heller pga at ungene skal kunne få tak i meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...