Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg trodde det var lørdag da jeg våknet i dag, men det var det ikke. Nå kommer jeg til å være furt resten av dagen. Våknet og trodde klokka var 11 og at mannen min og jenta satt i stua. Enda mer skuffende at han akkurat gikk ut døra da jeg sto opp. Hvis det bare var lørdag i dag ;-)
* 5 om dagen * Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 ja, ikke sant...er skufende. har nok drømt godt du....ser frem til fredag ettermiddag jeg....
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Ja jeg gleder meg som en stukken gris til i morgen. Hehe. Var helt jævlig at det ikke var lørdag, rett og slett urettferdig, var bombesikker på det ;-D
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Fredag er ltit nærmere lørdag!! haha! veldig skuffende at det ikke var lørdag, og litt kjipt at da jeg kom til at det ikke var fredag så jeg kunne glede meg til at han sto opp i morgen :-p blir vanskelig å forklare, men jeg var ikke forberedt på at det var fredag i dag
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Hehehe også er jeg veldig trøtt så det som står over her ser jo helt sykt ut. Skjønner det faktisk ikke selv når jeg leser igjennom :-p sånn er det når man er vant til å sove til 0930!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå