Gå til innhold

har så utrolg vondt i visdomstanna:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

off typisk at den skulle begynne å verke nå som jeg har blitt gravid.... går d ann å operere den vekk når man er gravid?

i tillegg så har jeg fått sår oppi ganen, er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de vet hvordan røttene er på tanna skulle ik det være no problem. Jeg selv slet m en tann sist svangerskap men måtte vente til jeg hadde født for de måtte ta røntgen av hvordan røttene sto..i svangerskapet fikk jeg hjelp til å holde tanna smertefri og det var å skylde med corsodyl,bytte til zendium tannkrem,og være snill med tannkjøttet..

Skrevet

jeg har ikke vært hos tannlegen på mange år jeg....off, er ikke så veldig glad i tannlegen...

men som sagt så har di ikke noe bilde av tennene eller røttene mine. så da må jeg vel vente til svangerskapet er over:( off, d kan bli en smertefull tid...

Skrevet

Visdomstanna mi begynte også å verke da jeg blei gravid, men det gav seg igjen etter 1-2 uker :)

Skrevet

å d var godt å høre... håper d går vekk snart.. reiser på ferie i 16 dager på søndag, orker ikke å ha vondt i ei tann da:)

Skrevet

jeg mener aa ha lest at man lettere blir saar og betent i munnen mens man er gravid. visdomstanna mi plaget meg nesten hele forrige svangerskap( 1 og 2. trimester), men etter foedselen glemte jeg bort hele tanna...hoho saa kunne jo ikke ha vaert veldig vond lengre da. :P

Skrevet

hehe... ja jeg får håpe d gir seg.... vondt å være betent i munn..men d gir seg vel etterhvert...

Skrevet

ringte tannlegen min i går, for jeg skulle fjerne om to uker, og måtte avlyse timen... så det er mulig du ikke burde gjøre det.. du får ikke smertestillende etterpå, og det er fare for infeksjoner.. men lykke til:) jeg har også VONDT!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...