Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Sover nesten ingenting om natta pga sammentrekninger, og i morges våkna jeg av hodepine på venstre side og jeg er kvalm og uggen.. JEG VIL VÆRE LITT MER FRESH nå på slutten, blir gal av å få sånne ting plutselig, skal man ringe føden eller ikke, skal man sove det av seg og håpe det går over eller skal man bare tro det er normalt og se ting an.. Er så lei av å være bekymra for sånne ting heele tiden...KLAAAGE!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Vet hvordan du har det... Hat selv en helt jæ*** hodepine på venstre siden jeg også...Skal ringe jordmor nå straks og høre om jeg kan komme å sjekke blodtrykket og urinen...Har hatt vondt i heeeeeeele natta så har ikke sovet så mye...=o( og nå er jeg helt utslitt...Og kvalm ikke minst... Ring til legen eller jordmor din og hør om du kan komme å sjekke blodtrykket ditt og urinen... God bedring...
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Takk det samme du.. Håper formen kommer seg til oss begge. Må vel bare ringe til jordmor og høre, hater å ta disse telefonene..Men så er det jo så koselige når man først ringer da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå