Gjest Rebel m/jente Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Sto opp sammen med min kjære i dag - tenkte vi skulle få litt bedre rutiner. Så nå har jeg fått i meg en mocca og en røyk, og skal lage frokost=) dere da, hvorfor er dere oppe før fuglene fiser? =)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Lillemann våkna 05.30 som han pleier, så derfor er vi våkne:o)
Mayken Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Sambo skal på jobb og Ina skal i barnehage. Jeg stod opp for å kle på jenta mi og ordne vogna som skal være med i barnehagen. Første dag i barnehage denne uka her, etter at både hun og jeg har vært syke, virker som hun ser frem til å komme seg litt ut hjemmefra:)
alvis Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har sovet lenge idag:) Men nå er den ene gutten våken. Vi skal ta det rolig, spise frokost og gå til barnehagen til 09.30. Så skal lille mann og jeg på babysvømming.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 der var det folk ja=) Nå har jeg altså fått ryddet hele leiligheten og vasket litt, tidlig på morgenen... hhe=) oldemoren til Anniken kommer og henter henne i 8-tiden, de skal passe henne mens jeg har kjøretime=) deilig å stå opp skikkelig tidlig da=)
Mayken Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Åhhh...må forresten benytte muligheten til å skryte litt siden det er folk her inne. Ina har sovet hele natten, uten å våkne for å ville ha pupp. Det har aldri skjedd før, untatt en gang da jeg var bortreist, men da våknet hun uansett. Så nå har det gått 2 døgn uten amming og ikke har hun mast etter den heller. Trodde aldri at den puppeguri'n der noen gang skulle slutte helt:) Kanskje litt tidlig å juble ennå, men flink har hun vært uansett. Deilig å kunne kose med henne og sove litt sammen uten at hun bare skal ha melk:)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Så flott=) da har hun vært flink jente! =)
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Jeg tør ikke sove fordi det går reklame for the ring på tvnorge. Jeg har ikke sett den enda men jeg våknet av at mannen min gikk ut, og tør ikke sove igjen på grunn av det. Kjipt for meg. Hehe. Er drittrøtt.
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Altså ikke sett reklamen. Var kine her som sa det igår. Ligger og kikker meg over skulderen osv. Ser aldri på tvnorge men allikvel... haha
Mayken Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 uff så dumt da. Er lettskremt selv jeg altså, men det er kun på nattestid, på dagen er merkelig nok alt greit. Tenkte jeg skulle gå å legge meg litt igjen selv jeg, før jeg må til fysio. Satt opp til 2 i natt for å laste inn bilder på minnebanken til fotoknudsen, tok såååååååå laaaaaaang tid. Ikke ble jeg ferdig heller, så data'n laster ned den siste filen nå, men i følge siden gjenstår det 3 timer og 18 min for å laste ned 300 bilder fra maskinen min....urgh.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Sto opp 05.30 i dag... Gleder meg til gullet blir trøtt så vi kan legge oss igjen:-)
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #12 Skrevet 28. februar 2008 Hehe, er bare sånn med The ring. Er livredd Samara. Haha alt annet går bra;-) natt eller dag, ikke the ring da. akkurat kommet meg over den siden jeg så den på internett , alene på rommet mitt i 03 ;-) midt på natta. haha . krøp inn i sengen til mammaen min ;-) var så redd var før den kom på kino og så den utallige ganger etter det.. med en venninne uff, høres ut som en kjip natt å holde på sånn. kanskje den har låst seg den siden? det skal vel ikke ta så lang tid?
Mayken Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Neida, virker ikke som om den har låst seg for jeg ser jo at bildene blir lastet ned, men det tar sin tid. Husker da jeg var 15 og vennene mine og jeg fikk onkelen min til å leie pet semitary til oss. ble så redd at jeg måtte gå opp og legge meg i sengen til lillesøsteren min. Jeg klarer ikke grøssere og prøver konsekvent å holde meg unna sånne ting. Så hvis sambo skal se på noe ekkelt, må han fint gjøre det uten meg gitt. Vil ikke plage meg selv med sånt.
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Hehe, jeg ser på sånne ting konsekvent for å bli skremt, men jeg sitter alltid med hånda foran øyet og sier til mannen min "skjer det noe skummelt nå" og han syns ingenting er skummelt så han glemmer å ifra:-p Men ingenting topper the ring altså, den har jeg skikkelig angst for. Husker venninnen min og jeg psyket hverandre opp med den. Vi så den flere ganger om natta, og når hun skulle gå så husker jeg at jeg sa "Samara står og venter på deg nedi veien". Haha Og hun ringte meg ofte midt på natta og sa "You'll die in seven days" En gang var vi på fylla og hun hadde i anledning farget håret sort med glansvask, og dro hele håret foran ansiktet og vagget mot meg. Haha. Hadde DEN fylleangsten dagen etterpå. Sånn holdt vi på lenge. Nå 5 år etterpå må jeg fortsatt ha lyset i stuen på fordi jeg er redd :-p Det må hun og.. hahah! :-D Må være svære bilder du laster opp da :-)
Mayken Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 Har holdt meg unna alt som har med den filmen å gjøre. hver gang jeg har sett reklame på den på tv, har jeg skiftet kanal. kan jo være der en noen store bilder av elefanten meg på...hehehe, kanskje derfor det tar så lang tid;) Nei, går og legger meg litt igjen jeg, så satser jeg på at nedlastingen er ferdig når jeg står opp igjen, så jeg får bestilt de hersens bildene før tilbudet er over.
* 5 om dagen * Skrevet 28. februar 2008 #16 Skrevet 28. februar 2008 våken og våken, er iallefall oppe...sovna vel 03.30 i natt, og sto opp 06.30 igjen....litt for få timer kjenner jeg, har skallebank, og er litt morragretten ja... nå lovte mannen å komme tidlig hjem idag, ca 10.30, så håper jeg klarer å holde ut til da.... ellers er det jo godt at det er fredag i morra da, og helg.....
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Det skulle jeg ønske jeg holdt meg unna også altså. Hehe. Hadde sikket sovet mye bedre ;-) Haha, neida, det er nok mye trafikk på linjen ders hvis de har noe tilbud ;-) Du får sove godt:-9
Gjest Rebel m/jente Skrevet 28. februar 2008 #18 Skrevet 28. februar 2008 Nå har mini blitt henta og jeg har ryddet enda mer i leiligheten. Gjenstår bare å vaske golvene, men det tar jeg etter kjøretime=) Lurer på hvordan det blir å ha kjøretime etter 6 timer søvn og 3 kopper kaffe innabords... Hehe, merker jeg er litt overtrøtt/kaffegira her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå