Gå til innhold

Så utrolig urettferdig!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tlf tidligere i dag at de hadde sett navnene på barna mine i aftenposten på dødsannonsen der....

da jeg bladde opp på siden hadde de skrevet bare navnet på han ene engelen min og ikke han andre.... hvordan er det mulig?

de døde samtidig og da er det så utrolig vondt at bare en av dem er nevnt.... ble utrolig lei meg når jeg så det...

ringte til en journalist i aftenposten og han sa det var noe av det tragiske han hadde hørt om så han ba meg ringe i morgen når han fant ut hvem som gjorde feilen..

blir og er så utrolig lei meg!!!!¨

hvordan kan det være mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff.. oppå alt:( tenker masse på deg. Og englene dine

Skrevet

takk ....ja oppå alt.... får ikke sove jeg

Skrevet

Å herremin!! Noe så forferdelig! Får jeg spørre om hva som har skjedd?

Alle mine tanker til deg!

Trøsteklemmer i massevis

Skrevet

¤#&¤%& da hadde jeg blitt rasende!!!

Huff,at sånt skal skje deg nå da....

majamini ta og se på innlegget på fosterv. og ultralyd, der ligger hele saken hennes der."Huff...hvorfor" innlegget...

Skrevet

Hei igjen kiki85

Nå har jeg lest gjennom hele tråden på fosterv. og ultralyd og grått og grått. Fy for en fryktelig tid du har vært -og er igjennom!

Det er jammen noe til ettertanke når man sutrer over småting i svangerskapet.

Mange gode tanker til deg og dine og lykke til med alt fremover!

Skrevet

takk:) de ringte nå og beklaget seg veldig, de hadde fått beskjed om begge to men jeg glemte å spørre om hvorfor de bare tok med det ene navnet... så de sa at de skulle sette inn begge navnene imorgen eller på mandag.... hvordan kan man "drite" i å ta med begge navna?

det er ille nok som det er....

Skrevet

Dette er helt sikkert bare en menneskelig svikt og en person som har gjort en ærlig feil. Tror ikke noen har "driti" i, som du sier, å ta med begge navnene. Noe kan ha sklidd ut i redigeringsprosessen osv. Jeg mener det ikke er relevant hvem som har gjort feilen, og personen er sikkert veldig lei seg. Klart det er en ekstra belastning for deg, og det er jo veldig synd.

Skrevet

nei jeg skjønner jo egentlig det men blåser ut litt frustrasjon... men han jeg snakket med sa at så at begge navnene var registrert og den personen fikk beskjed om at begge skulle være med og alt... det er det jeg ikke skjønner...

Skrevet

Leste tråden din. Så trist det ikke gikk bra..og du som greide deg så lenge..

Feil skjer av og til når de skal ha noe på trykk, men det er utrolig kjipt når det først skjer..iallefall i ditt tilfelle.

Bra de iallefall retter det opp igjenn og trykker det om igjenn.

trøsteklem til deg ..

Skrevet

nøffemor: kan du ikke lese lenger opp i tråden og heller sjekke inne på fostervanssdiag. og ultralyd istedet for å spørre om det på en så røff måte da!!!!!!!!

Skrevet

takk vicky :) hehe

Skrevet

skulle da bare mangle.... :)

sender deg noen gode trøsteklemmer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...