WP-TLogPeanut Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor får jeg ikke lagt bildene i "handlevogna" ... shiiit!!! Sitttet oppe langt over leggetid for å laste inn bilder,så får jeg ikke bestilt dem ((
Mayken Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Sitter og laster inn selv jeg....tar så utrolig laaaaaaaang tid. Får vel bare la maskinen stå og laste gjennom natten og fortsette i morgen.
WP-TLogPeanut Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Ja,tok lang tid det å ... snakk om bortkasta tid når man ikke får bestilt bildene man har lasta inn *knurre*
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Fremkal heller hos japan photo! Bestillte en gang fra begge, og bildene var SÅ mye finere!!! Helt utrolig hvor dårlig de fra fotoknudsen er altså... Bare et tips=) De er forresten finere kvalitet på de man fremkaller fra elkjøp oxo=)
WP-TLogPeanut Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Har så utrolig mange bilder,så tenkte jeg skulle benytte meg av tilbudet fotoknudsen har nå ... har alltid vært fornøyd med bildene fra de før. Men takk for tips uansett Mamma1.gang
Mayken Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Har bestilt fra elkjøp tidligere, men nå vil jeg benytte meg av tilbudet til fotoknudsen. 50 øre bildet er jo halve prisen. Og så synes jeg det er greit å få lagt inn bildene på en bildekonto, da ligger de trygt i tilfelle noe skulle gå galt. har japan photo det? må inn å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå