Gå til innhold

Er det noen her på 35 år og oppover

litenogtjukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

som skal ha små eller planlegger små og som også har store barn.

Har selv 3 barn i alderen 12-16 år.Og vi snakker om en liten en til, åååååå som jeg gleder meg.

Har nå hatt lyst på en til i ca. 8 år, eller siden den minste var 4 år.

Men jeg tør ikke glede meg for tidlig, begynner jo å dra på åra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei....jeg blir 40 nå i mars!!

har tre store gutter på 18 år 21 år og 22 år..

nytt forhold, han hadde ingen fra før så da var det vel bare og sette i gang igjen:-)) ei jente, blir 4 første juli og en gutt, som blir 2 første oktober! er gravid 7+5 i dag.. men er slutt etter denne.

hvis du har ventet i 8 år ja da er det bare og sette igang...

hvor gammel er du?

ha en fin dag!

Skrevet

Hei! Nå er det 1 uke til jeg skal ta k.s med nr.4.Er 37 år ,gift og vi har 3 jenter.Eldste er 17 (kom naturlig)og tvillingjentene (prøverør)er 8 år.Så dette sv.skapet kom overraskende på må jeg si.Vi hadde fått beskjed at det var meget liten sannsynlighet at vi kunne bli gravid naturlig igjen pga.dårlig sædkvalitet.Men det finnes heldigvis unntak:0)Har fått vite det er gutt vi venter denne gangen.

Ellers vil jeg ønske dere masse,masse lykke til.Dere får bare stå på så får det nok resultater;0)

Skrevet

Hei ! jeg var 40 år i Februar har 2 jenter i fra før som nå blir 18 0g 22 år. Hadde en spontanabort for 4 år siden og drømte ikke om at jeg skulle få oppleve å bli mamma igjen i en alder av 40.:-) Er i uke 24 nå og venter en gutt 26.Juni og gleder meg kjeeempe myyye :-) Stå på alle sammen og lykke til videre. :-)

Skrevet

Hei Pocahontas

Jeg er 40 til høsten har to store barn (10 og snart 13 år) og venter nr 3 i august. Gleder meg til den lille kommer, og denne gangen er de andre ungene store nok til å forstå hva som skjer, og kunne glede seg sammen med oss foreldre! Det er kjempekoselig når det kommer kommentarer og gode spørsmål fra dem om hvordan "knøttet vårt" har det, hva de vil "lære knøttet" og slikt!

Håper du blir gravid og får oppleve dette også! Stå på, og lykke til!

Skrevet

Hei

Jeg er 38 år,blir 39 før jeg føder.Har ei stor jente på 18 en gutt på 15 mnd og har termin 08.08.08. Det er en herlig opplevelse å bli mamma når en endelig er blitt voksen,synes nå jeg.Likte det jo som 20 åring også,men det å bli det nå,var helt spsieilet

Skrevet

Jeg er 36, har en gutt som er snart 5, og venter nr.2 i oktober i år, innen den tid har jeg fylt 37.

Litt annen situasjon enn det jeg hadde sett for meg, alene med to små, men sånn er livet :) Er så utrolig glad for å være gravid igjen, at det overskygger det meste av bekymringer for hvordan dette skal gå med koordinering av 2 ulike fedre etc.

Skrevet

Takk for svar alle sammen, må nok si at det er med noe uro i magen for det føles som om det er noe helt nytt, selv om jeg har vært igjennom det samme 3 ganger før. Men det blir litt spennende for jeg føler meg endel roligere nå. Og økonomien er noe helt annet. Så nå er det bare å vente i spenning på at det blir en spire.

Skrevet

Hei.

Blir 37 i løpet av våren, og jobber med saken. Har to gutter på 5 og 8 år. Føler at vi mangler ett barn, en hærlig trekløver er det ideelle for meg :o)

Føler meg overhodet ikke gammel!! Men forstår jo at jeg er det når jeg leser og ser om mødre født langt ut på 80- tallet, og kanskje starten av 90- tallet. Blir litt urolig av det, og lurer på om jeg skal være fornøyde med mine to friske gutter. Godt nå når de er blitt såpass selvstendige, og man slipper bla våkenetter.

Mvh

Skrevet

Hei!

Jeg er 42 og venter nr. 4 - har voksne/store barn fra tidligere forhold. For min del ble jeg fort gravid, til tross for alderen, og jeg håper det samme skjer med deg! Lykke til :-)

Skrevet

Er 38 år og venter mitt første barn i august.

Skrevet

Hei!

Jeg er 37, og har termin i begynnelsen av oktober. Har en gutt på 10 år, enda uvitende om at han ENDELIG skal bli storebror. :-) Han har masa i flere år, så gleder meg å fortelle det til han. Tenker på å vente til etter at duotest er unnagjort, men er enda 3 uker til, så får se om vi klarer det. Håper dere blir gravide snart, vi klarte det på 2 mnd. :-)

Lykke til!

Skrevet

Så bra å høre om en til som venter sitt første barn i voksen alder. Jeg blir 38 i år og venter mitt første barn i oktober :-)

Men ennå er det så tidlig i svangerskapet, og jeg er veldig spent.

Skrevet

Hei, på tide å gi en liten tilbake melding på hvordan det er gått med planleggingen av baby, planen var at vi skulle se det an til sommerferien og eventuelt sette igang da. Men jeg levde på den rosa sky i akkurat en uke, da mannen min fant ut at hadde lyst til å dele den gledelige nyheten med ungene på 12 år-14 år og 17 år. Der den yngste og eldste var relativt positve men den mellomste var så lite fornøyd at vi ser oss nødt til å legge min drøm på is enn så lenge. Er det slik at dere snakker med barna om den slags, må jo si det at vi har alltid hatt en åpen tone med de hele livet da..

Vil veldig gjerne høre hva andre sier til dette. Må si at jeg er 36 år

Skrevet

vi har ikke fortalt noe til barna av flere grunner. Den ene grunnen er at jeg mister meget lett og at det er jo ikke sikkert at man blir gravid når man begynner å dra på åra....!! (jeg blir 40 i år). Men nå er jeg vel gravid, men har ikke fortalt barna eller noen andre bortsett fra et par venninder. Jeg har tenkt å vente til uken etter påske - da er jeg i 19. uke og er relativt sikker på at ting er ok.

Skrevet

Hei, Pocahontas 71 og dere andre :-)

Jeg har fortalt barna at jeg var gravid, selv om det er tidlig i svangerskapet (7 uker). Jeg/vi vurderte imidlertid aldri å fortelle om det FØR vi satte i gang, men mannen din gjorde nok det han mente var best, da han informerte barna deres om babyplanene. Jeg tror imidlertid at den løsninga ikke hadde fungert for oss. Å være tenåring innebærer store omstillinger, både mentalt og fysisk, og det er ikke alltid like lett å takle at foreldrene har et seksualliv, for eksempel.

Jeg vil legge til at min 15-åring slett ikke ble begeistret da nyheten om familieforøkelsen brast, men det tok bare et par dager for henne å venne seg til tanken. Nå tipser hun meg om barnevogner og stellebord, og ser ut til å være både spent og glad. Kanskje din tenåring også blir positiv når tanken på baby i huset har fått "sunket inn"?

Klem fra

Skrevet

37, har termin en uke før jeg fyller 38 ;-)

10 år siden sist ;-)

Ser ut til at jeg blir alene denne gangen også ( selv om det ikke var planlagt slik), men som "voksen" takler man jo det meste ..

Skrevet

Hei igjen og takk for svar. Må bare fortelle noe morsomt Sent i går kveld når de 2 andre barna hadde lagt seg, så tok jeg det opp med han som ikke er fullt så glad for det vi meddelte på onsdag, om akkurat hva jeg føler og ønsker om baby, han likte ikke det og ble litt sur og sa at om han ikke fikk vite med sikkerhet om at jeg ikke ville legge det på is for godt, så skulle han stå og sove, og sa at om vi skulle få en baby, så må vi adoptere den bort når den blir født,(da tenkte jeg jo det at når den blir født, så ønsker han nok ikke det allikevel, da har han jo også vendt seg til tanken.) Så det ble jo litt morsomt igår da, vi lo og tullet omhverandre ihvertfall 2 timer, så det ble litt sent for han.Mannen min sier at vi uansett ser det ann til sommeren. Så jeg krysser alt jeg har jeg.

Skrevet

Jeg er 38 og vi venter nr 4, termin 23. april. Har fra før gutt på 18, jente på 8 og gutt på 2,5 år. Gleder meg VELDIG til babyen kommer! Men må innrømme at det er kjempeslitsomt å gå gravid nå. Var bare 20 første gangen, og da spratt jeg rundt som ei sprek geit!!

Skrevet

Får melde meg på her jeg da, er 39 år og venter mitt første barn i slutten av august c",)

Skrevet

Jeg venter nr 4 nå, og blir 37 før ungen er født.

Har 3 jenter på 15, 12 og 5 år. Alle jentene gleder seg veldig til babyen kommer. Jentene mine er fra et tidligere ekteskap. Skal nå ha barn med samboeren min på 36 år som ikke har noen barn fra før.

Vi venter en gutt i begynnelsen av august. Og alle rundt oss syns det er veldig koselig. Merker bare at jeg ikke er så sprek som da jeg fikk de to første. Tenkte at vi ikke var så ung lengre så hvis vi skulle ha en sammen måtte vi prøve nå. Og så trenger jo hun på fem en bror som er mere i hennes alder. De andre to er jo så store.

Skrevet

Spennende tråd dette her. fint å høre hvordan andre tenker og hvilke utfordringer folk står i.

Selv er jeg svært ambivalent i det å få nr tre. Skulle ønske det bare hadde skjedd uten at jeg hadde anstrengt meg for det. Tenker det er riktig på svært mange måter med et barn til. Men så er det det å gå gravid, være i drålig form, kvalm og elending. Det at live skal liksom stoppe helt opp igjen. . ..

Har TR for tiden. Ønsker et evt barn på nyåret, men så er syklusen litt på en snurr. Veldig usikker på om jeg har eggløsning hver mnd. Skal jeg ta sjangsen i å vente lengre??? Blir jo ikke yngre akkurat. he he.

Mvh

Skrevet

Hei ca lykkelig.

Ser at du ønsker et 3.barn, men at mannen din ikke er helt tent. Min har jeg ventet på i 8 år og nå har han lysten på en til. Men så har vi 3 barn fra før vi da, så nå må vi lete etter en passende bil for å få plass til oss alle, slik at en event.attpåskatt slipper å ligge i bagasjerommet, kan fort bli litt hett også må vi ha plassen til vogna der.hihi.

Og ang. mine tidligere svangerskap, så slet jeg med kvalme, slik som flere her sliter med, jeg begynte morgen og fortsatte til langt over middagstid/kveld i ca.7 mnd,pr unge, men det gikk seg til.

Så jeg ønsker Deg og Alle andre som planlegger/ønsker små eller er i lykkelige omstendigheter all mulig lykke på veien.

Klem fra oss fem

Skrevet

Jeg er 37, blir 38 1 mnd etter termin i september. Har to jenter fra før, ei på 8 og ei på 5, de gleder seg masse. Bor i Tromsø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...