Gå til innhold

Vanskelig vognvalg... Noen gode tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for å kjøpe emmaljunga edge duo vognen. Men så sa noen venner av meg som jobber på reflex at det var mye reklamasjoner på denne vognen. Så nå er vi veldig usikker igjen. Tenkte så på emmaljunga city cross med city bag til eller city jet med city bagen til. Noen som har noen erfaringer med disse? Eller skal vi kanskje bare se bort i fra hele emmaljunga serien? Er så vanskelig dette her. Spesielt med tanke på at tiden flyr av gårde og det snart bare er 3 mnd igjen til lille nurket kommer og noen har leveringstid på 3 mnd..... Blir litt stresset eg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emmaljunga mondal duo combi...den skal være kjempebra:)

Skrevet

Når det kommer til stykke så er det funksjonen på vognen som er viktig og hvor lett man kan håntere den...

Ene venninnen min har en liten bil, personbil ikke stasjon tror det er golf jeg prøvde på en grei måte å si at hun måtte kjøpe en vogn som i fikk plass i bilen. hun kjøpte emmaljunga edge duo fordi at den var stilig,hun angret veeeldig.

Det er en tung vogn som tar stor plass ikke noe lett å håndtere opp og ned trapper og måtte tas i fra hverandre for å få plass i bilen.

Så tenk praktis og forbruk...

still deg selv spørsmål som :

Skal jeg ha en tur vogn?

Skal jeg ta buss eller mest bil med denne vognen?

Hvor stor er bilen?

Hvor tung er den + babyvekt?

Renhold?

Skal jeg bruke den ute uansett vær ?

Vilket underlag kjører jeg mest på?

Går jeg mye å handler, er jeg avhengig av en god kurv under?

Skal jeg ha søsken setet på den?

Hvor lenge vil jeg bruke begg delen og hvor stor og tykk pose viljeg /må jeg ha i den?

Reiser dere på besøk til familie,må vognen i transport bagasje?

Ellers prøv å tenke deg til hva du gjør i hverdan og vilke hinder du har i nærmiljøet og hva du vil komme til å kreve og forvente av vognen..

Når det kommer til stykke er det et hjelpe middel som man bruker mye :)

Skrevet

Glemmte å nevne sikkerhet, er viktig at barnet er godt beskyttet og er sikker i vognen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...