Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei hei! Vi blir jo skrivende med hverandre hver natt vi! hehe...... Så derfor laga jeg rett og slett et skravleinnlegg her jeg! hehe..... Skulle gjerne ha fortalt deg at jeg var på tur til føden, men neiiiiiiiida...... Hu i magen min har det ikke akkurat travelt for å si det sånn!!!! Ikke en eneste kynner har jeg jo hatt heller på laaaange evigheter!! Kun sånn kjedelige mensmurringer!! Var hos jordmora idag, hadde håpet det at jeg skulle bli sjekket der nede, men neiiiiiiiida..... BT mitt var såpass høyt at jordmora ikke ville sjekke åpning eller strippe meg! ("#=)!#qwv:;#SF"¤i(=(/#SRs¤!SRI"?#=E!#/?(=?LE("¤!!!!!! Men snuppa har endelig festa seg da!
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 HEhehe..Sånn går det med oss nattravnene..=oD Noe så kjedelig...Men hun ville ikke strippe deg fordi du hadde høy BT?? Kan forsåvidt skjønne det...Men du burde iallefall fått hørt noe på sykehuset... Men godt at hun har festet seg da...=o) Sitter her med panne vond hodepine..Tror jeg må ta en tur til legen i morgen med litt prøver...Har også vondt i magen...Men tror det er pga luft...hehehe...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Hehe... Luftsmerter er ikke å kødde med altså! Lurer på om jeg kommer til å slite med det samme jeg og i natt, for gjett hvem som plutselig greidde å få litt dilla her i senkvelden på rå blomkål??? hehe....... Hadde håpet at hun kunne sjekke om jeg var moden ja, men hvis BT mitt kunne gå opp enda mere så.... Jordmora krangla forresten med de på Ullevål idag da! Hun skulle ringe og bestille time for overtidsvurdering til meg.... sa navn og personnummer og at jeg nå var 4 dager over terminen som var den 23! Da slo hu på Ullevål seg fullstendig vrang!! Nei for det sto i papirene hennes at min termin var den 28!!! Jamen den ble flytta av en lege på obstetrikkavdeling på Ullevål, for den måtte være fullstendig feil! Nei det hjalp lite ja, for jeg var fadern meg ikke på overtid!!! Da klikka hu jordmora mi litt og greidde å sette henne litt på plass! Så jeg fikk da tilslutt tid for overtidsvurdering fredag 7 mars da! Så lurer på hva de kommer til å gjøre om jeg går så langt! Nekter meg fordi det står i noen papirer at jeg hadde en gang hatt termin den 28?? kan jo risikere å gå nesten 3 uker over da i verste fal!!!! argh...........
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ialle dager...Blir like satt ut hver gang jeg hører om de vrange... skal du føde på Ullevål?? Skal på Ahus jeg...=o) Håper det skjer noe snart, for din del... Nei..Uff..må nesten gå legge meg..Hodet mitt kommer snrt å eksplodere...Den er skikkelig vond nå...Sikkert fordi jeg har drikket veldig lite i dag...MEn skal til legen i morgen og kontrolere BT og urin...Jar ikke gjort det siden onsdag forrige uke... Men vi snakkes i morgen... Natta...=o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Ja du må sjekka opp om du begynner å få SF ja! Håper ikke det for din del! Du må huske å drikke masse væske vettu! Nei skal legge meg jeg og nå! Skal på besøk i morgen og spise vannbakkels muligens og sitte i boblebad en times tid eller no!! hehe...... Fortell meg hvordan det går hos legen da! Nattaklem!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 God morgen til deg... Men det er slettes ikke god morgen for meg...=o( hodepinen er her forsatt og har ikke gitt seg...=o( Lyst å legge meg ned å grine...har drukket jevnt gjennom hele natta og satt opp vinduet...Hjalp ikke mye nei...Og nå har jeg blitt kvalmere også...Ikke bra... Skal snart ringe til jordmor og høre om hun kan sjekke BT og urinen... Skal skrive hvordan det går..=o) Du får koooose deg masse i dag da=o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Å huff da!! Du har ikke et par paracet du kan ta da snuppa?? Forferdelig kjipt med den hodepinen ja! Ja du må få sjekke det opp skikkelig idag! Jeg har fortsatt ingen tegn på fødsel idag heller jeg da! Så idag så skal jeg ta bussen inn til ei venninne i Lillestrøm og koooooose meg en time i boblebad!!! =) hehe..... Jeg vil gjerne ha litt oppdatering på deg ja! Blir jo nervøs når du begynner å få litt for mange symptomer på SF! Klem!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Har lenge hatt disse symptomene men noen ganger er de værre enn andre... Men er nok bare BT som har steget litt tenker jeg... Tok panodil 3 ganger i natt...Og den virket ikke...=o( Hadde de giddi å tatt den hel**** tlf så blir jeg nok mer fornøyd...=o) Misunner deg litt da..Boblebad..heldiggrisen...hehe... Snakkes,,.,,,, klem
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Men rart at JM eller legen ikke har reagert litt før da hvis du har hatt disse symptomene tidligere?? Man kan virkelig bli frustrert ja! Er BT ditt høyt nå da? Mitt var 128/96 igår!! Såpass høyt at hun ikke ville strippe meg eller sjekke modningen jo! Men jeg har ikke fått no spesielt vann i kroppen, ikke proteiner i urinen eller noe liksom! Så det er jo positivt det da oppi alt! Jaja..... En gang i verden så ER de jo nødt til å komme ut til oss!! Og da blir alt så myyye bedre vettu! Ja jeg elsker de stundene i boblebadet!!! Det er helt fantastisk!! Kan gå rundt som ei kråke før badet og spretter rundt som en fole etterpå! Anbefales på det sterkeste!!! Klem!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2008 hvordan gikk det snuppa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå