Gå til innhold

Heisansveisan! c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist nå, jenter! Jeg har vært inne og lest litt sånn dann og vann den siste måneden men aldri følt at jeg har hatt god nok tid til å sette meg til og skrive&svare på innlegg.

Føler i grunnen at tiden ikke strekker til - jobber litt for mye, og har for mange som skal leses lekser med og følges hit og dit. I tillegg har noen i nær (nesten)familie blitt alvorlig syk, og det preger dagene en del - i tillegg til at det vekker til live minner fra tiden da moren min kjempet sin siste kamp.

Nesteldste revungen er heller ikke helt i form om dagen, så da blir det ikke mye tid og krefter igjen når kvelden endelig kommer.

Nå skal det feires 7årsdag i morgen (litt på etterskudd), og så legger jeg meg under kniven på fredag for å la en nerve i hånda få litt bedre boltreplass - og så skal jeg sitte på stas her foran pc'n de neste tre ukene og dibbe masse med den friske hånda, kors på halsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen Reveenka,

da har du sett at vi klapper i hendene når vi ser deg, og det er hlet klart det viktigste. Alvorlig sykdom gjør jo at man blir minnet på hva som er viktig, og da er det ikke alltid dibbing står helt øvserst på lista :-)

God bedring til nesteldste revungen, og hurra for den revungen som har fylt syv! VI har hatt noen utrolig kosleig uker med vår syvåring, og det er artig!

Lykke til med hånda og god helg!

klem klem klem fra

Skrevet

Du har da sannelig litt og stri med du óg! Kjedelig når sykdom rammer i den nær kretsen, skjønner minner fra tidligere tar stor plass når sånt skjer. Jobb, lekser og oppfølging av fritidsaktiviteter tar tid, bare om å gjøre å bli minst mulif stresset av det.

Lykke til i morgen med kirurgien!

Hipp hipp for vel overstått 7-årsdag!

Go`bedring til nesteldste revungen!

Blir fint for deg å bare sitte på stas ett par ukes, selv om inngrepet sikkert er vondt.

Skrevet

Fint å se deg, du har vært savnet.

Lykke til med operasjon. Håper den er supervellykket slik at du kan dibbe med begge hendene allerede på mandag ;-)

Skrevet

Hei!!! Ser sannelig ut som om du har nok å stri med om dagen! Lykke til på fredag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...