♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 ja, hehe... Skal ikke mase.... men.... Er så spent på posen=D Vet du når ca?
lenej :o) Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 enten imorgen eller i overimorgen! tenkte jo eg sku overraske deg da, men men...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 åååå, hihi Er jo sååå spent, og skulle ikke mase... Men nå klarte jeg bare ikke mer ;o)
lenej :o) Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 heheee... ja, hadde jo begynt på den da, så den var jo sånn halv-ferdi. så dro vi jo på ferie da.. kom hjem fra ferie, så måtte gubben rett på jobb. så satt her med kofferter å mini å alt. så det gikk noen dager før eg fant meg sjøl i alt rotet da.. å da fant eg symaskin også. så no, når han har friuke, har eg syuke. posen din blir mest sannsynlig ferdi idag. skal bruke den til sånn representasjons-pose, av de nye posene. må bare finne ut hvordan eg skal lage en ny side i butikken min.. jaja...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 Ingen hastverk!! har jo to andre poser som jeg kan bruke=P Men gleder meg masse til å se den selvfølgelig! (og ikke minst ta den i bruk...)ååå, så gøy=D
lenej :o) Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 ble litt distrahert her. å måtte få unna en pose her først. men din står neste i tur, så skal begynne på den no når mini er sovna... har bare kaffepause, fikk besøk syns eg har sydd flere kilometer idag jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå