tuppen og lillemor Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 min datter har vært snill som et lam, aldri protistert på noe.... men nå hiver hun seg bakover, vet egentlig ikke hva hun er sint for... er det noen andre, hun er akkurat fylt 1 år.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde ihvertfall en trassig 1 åring - hun er nå 2 år. Men i motsetning til din datter har min alltid vært litt av ei kruttønne. Det må være frustrerende når vesla di plutselig endrer atferd sånn på den måten.. Kanskje hun er frustrert for ting hun ikke får til - det var ihvertfall alltid forklaringen vi fikk på helsestasjonen. Det at de vil så mye, men får det ikke helt til, og ikke har noen måte å kommunisere det på - annet enn å kaste seg bakover og rase rundt. Ikke vet jeg - men vår snuppe roet seg en god del da hun begynte å utvide ordforrådet, sånn etter 1,5 år en gang. Da ble det slutt på de verste rundene med å kaste seg bakover, rase og skrike, "trasse" for ting, slå hodet sitt i bordet når hun ble sint og sånt.. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå