Mayken Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Har handlet siste rest inne på H&M nå Fant en god del tilbud. Gleder oss sånn til å dra:) Aldri vært i syden sammen før. Har nok handlet alt for mye til å bare skulle være borte i en uke, men hun trenger jo klær til resten av sommeren også. Har ikke kjøpt noe klær til meg selv da, er så mye lettere å finne til snuppa...hehehe
Nit@™ Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Deilig med alt som er gjort ) Er det ikke som regel slik da at man handler til ungene, men seg selv... *he he* Det er jo sikkert mulighet for litt shopping der også? Håper dere får en topp tur. Sikker spennende å reise for første gang.
Mayken Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Joda, blir vel til at jeg shopper litt til henne der også Elsker å handle klær til henne. Er jo så mye fint nå. men blir vel til at jeg pakker med meg for mye nå da, sånn i tilfelle dersomattehvis...hehehe. Er så vanskelig å vite hva man skal ha med seg til de små. Men har kjøpt UV-drakt da og så kjøper vi med høy solfaktor, det er vel det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå