Gå til innhold

transportmiddel til og fra kirken..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette syns jeg er vanskelig. har vurdert å leie en åpen bil, limousine (ble alt for dyrt) låne en gammel boble cabriolet, eller rett og slett dra avgårde i stasjonsvogna til Mamma og de:)

Hva gjør dere?

Skrevet

vi tenkte hest og slede.. men vi har ikke helt bestemt oss for hvor vi vil ha det enda. står mellom to steder,og får jeg det som jeg vil passer det bra.. hvis ikke blir det for langt og dra med hest og slede.. kommer til og fryse ihjæl før vi har kommet ned kirkebakken.. ;o) hehe..

meeeen, vi ender vel opp i baksetet i bilen til svigers..

Skrevet

Grubler meg grønn på dette... Har lyst på en snerten sportsbil, gjerne en cabriolet, men finner ingen bilutleiefirmaer som har dette...

Skrevet

Til kirken blir det nok bare en taxi e.l. fra frisørsalongen, da er det jo ingen som ser oss uansett, men fra kirken har jeg lyst på noe litt mer spesielt :)

Har faktisk gitt mannen ansvaret for dette, og nå vil han plutselig ikke si noe...;)

Skrevet

gammel boble cab høres no kjempe stilig ut da ;)

Skrevet

hei. jeg har kjørt mange brudepar med hest.. og når det er kaldt eller dårlig vær er det ofte de, bare sitter på til fotografering, og gjerne rundt neste sving så kryper de inn i en varm bil ;)

Skrevet

Vår forlovere ordnet det.. det er iallefall vanlig i vår krets.. Vi fikk den feeete Mustang cabrioleten ;)

Skrevet

Skulle tro de fleste utleiefirmaer har åpne sportsbiler av et eller annet slag, men det kan nok lønne seg å ringe dem for å sjekke. Tror ikke de legger alle bilene på nett.

Skrevet

Er det ingen dere kjenner som jobber i en bil butikk, enten på verkstedet eller som selger. Kan jo høre med den personen om der er mulig å leie en bil derifra. De har jo nye biler og ofte forskjellige merker. Et tips, ikke gå for noen liten bil. Tenk på at det skal være 5 stk i bilen. Sjåfør, brudepar og forlovere. Blir fort trangt med brudekjole, kjole og store mannfolk. ;D

Skrevet

Hmmm... Der sier du noe... Broren til bestevenninnen min er bilmekaniker, kanskje han vet om noen... Ellers kjenner jeg ingen som driver med bil nei...

Skrevet

Til kirken kjører jeg nok med forloveren min, men fra kirken har jeg satt en kamerat av sambo i sving for å ordne noe... Er jo ikke noe vi har lyst å bruke veldig mye penger på, så har spurt han kameraten for han har mange kontakter overalt... Min kommende mann er ikke akkurat en "bilfyr" ;-) Sist jeg snakket med hana kamerat var det en Porsche (vet ikke hvordan det skrives en gang jeg...) han hadde i tankene. Håper det, for det hadde vært kult.... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...