Gå til innhold

Gutten datt ned trappa i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å i dag tidlig klarte han ikke å gå på foten sin, måtte krabbe (han er 2 år), var til legen, men når vi satt og ventet begynte han å gå som småt igjen, haltet litt da.

Fikk henvisning til røntgen til i morgen som vi skulle se an om vi skulle dit eller om han var blitt bra til da.

Men hvor mye/lite må han halte for at jeg skal dra?? Ble veldig usikker, for han ble jo mye bedre i løpet av dagen, haltet litt ennå når han la seg i kveld, men kom seg dit han ville uten så mye smerter.

Hva ville dere ha gjort? Om jeg drar må jeg bytte vakt på jobben (må jobbe kveld, istede for morgen), og ta gutten fri i bhg.

Om han blir verre eller lik som i dag tidlig, drar jeg jo, men er usikker om jeg skal dra om han er nesten bra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du trenger det.. Kan hende han vrikka foten litt men tviler på noe forstuelse når han klarer halveis å gå normalt..

Skrevet

Har du ikke krav på fri med lønn den tiden det tar å dra til lege/ røntgen? Ta gutten fri den tiden det tar?

En annen ting: Burde han ikke få tatt røntgen med en gang? Vente 3 dager først for å se? Kanskje dere bor langt unna sykehus da, at det er en naturlig forklaring..

Dersom jeg hadde vært i din situasjon hadde jeg dratt med gutten dersom jeg hadde vært i tvil. Man kan aldri få sjekket nok på en måte. Går gutten greit på foten i morgen, og ikke viser tegn til smerter hadde jeg droppet det.

Uansett valg: Lykke til til dere begge!!

Skrevet

Legen så på foten og trykte og klemte i dag da, og ettersom han var på bedringens vei anbefalte han at vi dro hjem for å se om det ble bedre eller verre.

Hadde vi dratt på sykehuset i dag, hadde vi måttet være der i mange timer på obesrvasjon, og så til røntgen. Så for å skåne gutten dro vi hjem, og han ble jo bedre og bedre etter hvert, haltet bare litt til slutt da.

Rekner med at vi dropper sykehuset i morgen om han ikke har smerter. Så krysser fingerene på at han blir bra i løpet av morgendagen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...